عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی عنوان کرد؛
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: مجموعه آستان قدس رضوی با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به زائران عزادار و 4 هزار هیأت مذهبی است که در دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا(ع) مشرف می شوند.
عقیق: محمود ممتاز همچنین از توزیع تصادفی بن غذای متبرک بین زائران پیاده خبر داد و افزود: تحویل تعدادی غذای متبرک حضرت به همه هیأت های عزاداری که دارای پرونده در دفتر رسیدگی به امور هیأت های مذهبی اماکن متبرکه هستند و در این ایام به حرم مطهر مشرف می شوند، نیز از برنامه های در حال انجام است.

وی افزود: ایستگاه پذیرائی صلواتی برون شهری و درون شهری و 3 واحد سیار در مسیر منتهی به مشهد آماده پذیرایی از زائران با حدود 300 هزار وعده پذیرائی، صبحانه، ناهار، شام و میان وعده است.

ممتاز تصریح کرد: رواق های مبارکه شیخ حر عاملی، کوثر، غدیر، طوسی، دارالحجه، مقبره شیخ طبرسی و شبستان های میلانی، سبزواری، تبریزی، نهاوندی و نجف آبادی به منظور عزاداری 4 هزار هیأت مذهبی دارای پرونده اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: امیدواریم با 25 هزار نفر از پرسنل، خدمه و خدمتگزاران اماکن متبرکه در 250 هزار متر مربع رواق و یک میلیون متر مربع زیر بنا بتوانیم بیش از حدود 10 میلیون تشرف زائران در دهه آخر صفر، رضایت ولی نعمتمان آقا ابوالحسن الرضا(ع) را کسب کنیم.

منبع:قدس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین