عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
عزاداری دهه سوم ماه صفر در حسینیه بیت الحسن المجتبی(ع)
در جریان شهادت حضرت علی(ع) هم امام حسن(ع) به وصیت پدرش به قاتل او فقط یک ضربه زد. ولی بعد از آن امام حسن(ع) نتوانستند جلوی خشم مردم را بگیرند و ...

ادیب یزدیگزارش تصویری حسینیه بیت الحسن(ع)

عقیق: شب گذشته در حسینیه بیت الحسن المجتبی(ع)حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی سخنرانی و حاج محسن عرب خالقی به مداحی پرداخت.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی:

*می خواستند پیامبر اکرم(ص) در زمان پیروزی در جنگ تبوک در راه برگشت، توسط منافقین ترور کنند ولی به امر خدا نقشه آنها برملا شد. پیامبر در برابر آنها با ملایمت رفتار کرد و کار خطای آنها را نادیده گرفت و فرصتی جدیدی را به آنها داد. آنها نتواتستند ماهیت خود را حفظ کنند و عمل خود را تکرار کردند.

*در جریان شهادت حضرت علی(ع) هم امام حسن(ع) به وصیت پدرش به قاتل او فقط  یک ضربه زد. ولی بعد از آن امام حسن(ع) نتوانستند جلوی خشم مردم را بگیرند و به این ترتیب پس از به شهادت رساندن حضرت علی(ع) مردم شش نفر را کشتند.

*منافقان می خواهند اصل دین ما را زیر سئوال ببرند و اهداف پلیدشان را برخلاف دین پیاده کنند.

*منافقین کسانی هستند که به اسم اصلاحات با قرآن و پیامبر مخالفت می کردند، منافقین کسانی هستند که در جنگهای صدراسلام علیه مسلمین کارشکنی می کردند.

*منافقین کسانی هستند که جلسات توطئه علیه حکومت اسلامی دارند، منافقین کسانی هستند که ظاهرشان گاهی خیلی متدین نشان می دهد ولی باطنشان ...

*باید مراقب باشیم در بازی استکبار و منافقین بازیچه نشویم.

*اگرچه منافقین ضربات سختی در صدر اسلام وارد کردند ولی حرکت اسلام ادامه پیدا کرد، همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران باز منافقین پیدا شدند و ضرباتی وارد کرده اند مخصوصا با به شهادت رساندن تعدادی از بزرگان کشورمان، اما انقلاب اسلامی ایران مورد عنایت خداوند متعال وتاییدات امام زمان(عج) است و امام امت آن را بنیان نهادند و مقام معظم رهبری با درایت وحکمت آن را رهبری می کنند، حرکت خود را تا اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه میدهد و رو سیاهی نصیب منافقین قدیم و جدید خواهد ماند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین