عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳
ويژه برنامه زنده «غريبانه» در ايام عزاداري پايان ماه صفر از حرم مطهر رضوي پخش مي‌شود.
عقیق: همزمان با فرارسيدن ايام عزاداري شهادت پيامبر عظيم الشأن اسلام، حضرت امام حسن مجتبي و حضرت امام رضا(ع)، ويژه برنامه «غريبانه» به صورت زنده از كنار مضجع منور رضوي پخش مي‌شود.

در اين برنامه كه در سه روز متوالي پخش مي‌شود حجت الاسلام و المسلمين محمد مهدي ماندگاري در روز اول برنامه به موضوع اسناد مظلوميت پيامبر اكرم(ص)از زمان حيات ايشان تا زمان حاضر، در دومين برنامه به اسناد مظلوميت امام حسن مجتبي(ع) از قبيل سستي و تزلزل فرماندهان امام، تبليغات معاويه و باور آن از سوي برخي افراد سست عنصر، بي بصيرتي خواص، تحميل صلح به امام از سوي معاويه و نقش ياران خود حضرت، شهادت و ماجراي تدفين و تيرباران شدن پيكر مطهر امام خواهد پرداخت.

در سومين برنامه نيز كه مصادف با روز شهادت امام علي بن موسي الرضا(ع) است؛ اسناد مظلوميت امام هشتم شامل حركت از مدينه و اكراه امام، متهم ساختن ايشان از سوي برخي از ياران، گماردن جاسوس در بيت حضرت در دوران اقامت در طوس، تحميل ولايت عهدي و انگيزه‌هاي مامون، برگرداندن امام از نماز عيد فطر، شهادت امام و نقش مامون عباسي واكاوي مي‌شود.

ويژه برنامه زنده «غريبانه» كاري از گروه معارف و علوم اهل بيت (ع) به سردبير تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني و گويندگي رضا حبيبي روزهاي ۱۰ تا ۱۲ دي ۹۲ از ساعت ۹:۰۰ صبح به مدت ۱۲۰ دقيقه از حرم مطهر رضوي روي آنتن راديو معارف خواهد رفت. علاقمندان به مباحث مطرح شده در اين برنامه مي‌توانند براي دريافت آن پس از پخش به صفحه اختصاصي برنامه «غريبانه» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین