عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
در حالی که صهیونیستها با حملات روزانه خود به مسجدالاقصی و حفاریها سعی دارند تا هویت اسلامی را محو کنند، دختران یهودی در مسجدالاقصی با گفتن شهادتین، مسلمان می شوند.

عقیق: 6دختر یهودی با همت مرکز معرفی اسلام «دار السلام» در کفر قرع فلسطین، در مسجدالاقصی شهادتین را بر زبان جاری کرده و به اسلام گرویدند.
عائشه، دختر(20 ساله) یهودی متولد قفقاز که در سال 2008 میلادی برای دیدار دوستش به فلسطین اشغالی آمده بود، با کتابی به زبان عبری به نام «راه رسیدن به سعادت» آشنا شد و پس از آن به دین مبین اسلام گروید.
وی گفت: در ابتدا به این کتاب توجهی نداشتم تا اینکه به بیماری دچار شدم و درگیری من با بیماری مرا به سوی این کتاب کشاند و در آن زمان با خواندن آن آرامش به دست می آوردم و دردهایم کاهش می یافت.
از خانواده یهودی خود هراس داشتم تا اینکه با مبلغ مرکز معرفی اسلام«دار السلام» تلفن کردم تا بیشتر درباره دین اسلام بدانم و پس از شش ماه تحقیق عمیق، قلبم محکم شد و به مسجدالاقصی مسافرت کردم تا در آنجا اسلام بیاورم.
عایشه درباره لحظه مسلمان شدن خود گفت: در هنگام شهادتین گفتن اشکهایم جاری شد، لحظه ای وصف ناشدنی بود که نمی توانم آن را بیان کنم، ولی احساس کردم که از نو متولد شده ام و در حمایت خداوند قرار دارم.
چیزی که مرا به اسلام جذب کرد این بود که در دین هیچ اجباری نیست و بندگان بدون واسطه می توانند با خداوند گفتگو کنند.

عایشه پس از مسلمان شدن

عایشه درباره ارتباط خود با خانواده اش پس از مسلمان شدن گفت: به غیر از پدرم کسی موضوع را نمی داند و مسلمان بودن من پنهان مانده است و منتظر لحظه مواجه شدن با افرادی که از حقیقت ماجرا باخبر شوند، هستم.
عایشه درباره وضعیت خود پس از مسلمان شدن، گفت: حجاب خود را حفظ می کنم و مواظب هستم تا نماز خود را در سر موعد خود بخوانم و ساعاتی از شب را که خانواده خواب هستند، به خواندن قرآن اختصاص می دهم.
عایشه در ادامه افزود: با خدای خود راز و نیاز و تضرع می کنم و از خالق خود می خواهم تا قدرت و جسارت روبه رو شدن خانواده با شنیدن حقایق را به من بدهد، زیرا شش سال از این ماجرا می گذرد.

حنین، یهودی مسلمان شده در مرکز معرفی اسلام فلسطین

وی درباره مرکز «دارالسلام» گفت: من به همراه پنج دوست دیگرم به فضل این مرکز به دین اسلام گرویدیم و خود را از محرمات دور کرده و با اخلاق با دیگران برخورد می کنیم.
حنین، دوست عایشه که وی نیز 25 سال دارد، گفت: با خانواده به فلسطین اشغالی آمدیم و من با عایشه دوست شدم و پس از آن با تعالیم اسلام آشنا شدم.
وی درباره مسلمان شدن خود گفت: من از عایشه خیلی تاثیر گرفتم و متوجه شدم که دین اسلام، کاملترین دین است و دین اسلام به زنان اهمیت داده و برای مرد و زن و زوجین حد و حدودی را مشخص کرده است.
حنین اظهار داشت: دین اسلام از تمامی ادیان آسمانی کاملتر است و مسیر خارج شدن از تاریکی به سوی نور را به ما نشان داده است.

 


مرکز معرفی اسلام«دارالسلام» در فلسطین اشغالی

عایشه با حضور در مرکز معرفی اسلام خانواده دیگری پیدا کرده و با تعالیم اسلام آشنا شده است. این مرکز در کفر قرع واقع شده است و «شیخ غسان» امام جماعت مسجد«نداء الحق» بر آن نظارت دارد.
در این مرکز، مباحث فکری اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مبلغان به گفتگوی تبلیغاتی می پردازند و در میان گردشگران کتاب و مجلاتی را که درباره اسلام به زبانهای مختلف چاپ شده، توزیع می کنند.

 


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین