عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
نزدیک به 30 هزار نیروی امنیتی، پلیس و ارتش برای حفظ امنیت نجف أشرف، دست به کار شده اند و فعالیت خود را از چند روز پیش آغاز کرده اند. در میان این نیروها، بانوانی نیز وجود دارند که امنیت بخش زنان را نیز حفظ کنند.
عقیق:   28ماه صفر سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) است.

هر ساله در چنین روزی میلیون ها تن از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام راهی نجف أشرف می شوند تا به زیارت حرم مطهر أمیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام بروند.

بر همین اساس مقامات مسئول در استان نجف از آمادگی کامل نیروهای امنیتی و انتظامی این شهر برای برقراری امنیت جهت استقبال از زائران در چنین روزی خبر دادند.

"خالد الجشعمی" رئیس کمیته امنیتی نجف أشرف طی اظهاراتی در این باره گفت: همه مقدمات و هماهنگی های لازم برای حفظ امنیت آماده شده و ما آماده استقبال از میلیون ها زائر در روز 28 ماه صفر هستیم.

وی در ادامه افزود: نزدیک به 30 هزار نیروی امنیتی، پلیس و ارتش برای حفظ امنیت نجف أشرف، دست به کار شده اند و فعالیت خود را از چند روز پیش آغاز کرده اند. در میان این نیروها، بانوانی نیز وجود دارند که امنیت بخش زنان را نیز حفظ کنند.

رئیس کمیته امنیتی نجف أشرف در پایان گفت: در عملیات حفظ امنیت نجف، از بالگردهایی نیز برای نظارت هوایی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا هرگونه تحرک مشکوکی زیر نظر گرفته شود. از روز سه شنبه این هفته، اطراف حرم مطهر حضرت علی علیه السلام به طور کامل در دست نیروهای ما قرار خواهد گرفت تا امنیت آن را حفظ کنند.

منبع:شیعه آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین