عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
عقیق: در پاسخ به درخواست‌ها و استقبال خوبِ هنرمندان، مهلت ارسال آثار سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت تمدید شد.

به گزارش دبیرخانه سوگواره‌های بین‌المللی عاشورایی عکس و پوستر هیأت با توجه به استقبال شرکت کنندگان سوگواره‌ها و به منظور فرصت بیشتر برای ارسال عکس‌های پیاده‌ روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا، مهلت ارسال آثار به سوگواره‌ها تمدید شد.

حجة الاسلام معلی دبیر سوگواره‌های بین‌المللی عاشورایی عکس و پوستر هیأت، یادآور شد دومین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت به صورت بین‌المللی از محرم 1435 آغاز شد و به منظور پاسخگویی به استقبال متقاضیان شرکت در سوگواره‌ها مهلت ارسال آثار تا هفدهم ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم(ص)، 28 دی‌ماه 1392 تمدید شد.
سوگواره عکس در بخش اصلی شامل جلسه هیأت، فضای داخلی جلسه، فضای بیرونی هیأت، عکس پایانی و یادبود مراسم هیأت و در بخش جنبی شامل دسته عزا و عکس های قدیمی و بخش ویژه نیز تحت عنوان کاروان عشق؛ پیاده روی اربعین میباشد.
سوگواره پوستر در بخش اصلی شامل پوسترهای اطلاع‌رسانی هیأت(اعم از عاشورایی، جلسات هفتگی و سایر مجالس هیأت)؛ و بخش جنبی شامل طراحی جایگاه و فضاسازی هیأت، و پوسترهای عاشورایی میباشد.
سوگواره پوستر توسط اساتید، آقایان مسعود نجابتی، صداقت جباری، سید مسعود شجاعی طباطبایی، علی وزیریان، محمدرضا دوست‌محمدی داوری می‌شود. آقایان سید عباس میرهاشمی،‌ فرهاد سلیمانی، محمد مهدی رحیمیان و محمد حسین حیدری نیز داوران سوگواره بین‌المللی عکس هیأت هستند.
سه مقام نخست بخش اصلی سوگواره‌های پوستر و عکس، از این هدایا برخوردار خواهند شد: رتبه اول یک سکه بهار آزادی به همراه سه میلیون تومان کمک به هیأت؛ رتبه دوم، نیم سکه بهار آزادی به همراه دو میلیون تومان کمک به هیأت؛ و رتبه سوم، ربع سکه بهار آزادی به همراه یک میلیون تومان کمک به هیأت. در هر کدام از بخش‌ جنبی نیز یک نفر برگزیده خواهد شد که هدیه ایشان نیم سکه بهار آزادی خواهد بود و هدیه نفر برتر بخش ویژه سوگواره عکس نیز یک سکه بهار آزادی خواهد بود.
این سوگواره‌ها به همت «جامعه ایمانی مشعر» و با همراهی و همکاری «سازمان هنری رسانه ای اوج»، «مجمع فعالان اردوهای فرهنگی رحیل، «کانون هنر شیعی» و «خانه طراحان انقلاب اسلامی» برگزار می‌گردد.


منبع:شفقنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین