عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
مجموعه «عارفانه‌ها» مجموعه ترجمه از پنج خطبه غدیر، فدک، قاصعه، آخرین خطبه رسول اکرم و خطبه همام نوشته سیدمحمدرضا واحدی به چاپ سوم رسید.

عقیق:مجموعه عارفانه ها نوشته سید محمدرضا واحدی به چاپ سوم رسید.

این مجموعه حاوی ترجمه‌ای روان از پنج خطبه غدیر، فدک، قاصعه، آخرین خطبه رسول اکرم و خطبه همام است که با صفحه‌ آرایی منحصر به فرد توسط انتشارات تارونه تهیه شده و در بسته‌بندی‌ مناسب و شکیل با قیمت 18500 تومان ارائه شده است.

یکی از خطبه‌های مهم و تاثیر گذاری که کمتر درباره آن گفتگو شده، آخرین خطبه پیامبر اکرم (ص) است که با توجه به پایان ماه صفر و سالروز رحلت آن حضرت، می‌توان آن را در این مجموعه مطالعه کرد.

سیدمحمدرضا واحدی اولین روحانی رمان نویس است که نخستین رمان او به نام «آقای سلیمان! می‌شود من بخوابم؟» به چاپ ششم رسیده است. وی همچنین در زمینه ترجمه متون مذهبی نیز فعالیت دارد که ترجمه مجموعه دعاهای عاشقانه ها و مجموعه عارفانه ها از آن جمله است.

سیدمحمدرضا واحدی، شاعر و نویسنده معاصر دارای تالیفات متعددی در حوزه‌های مختلف است، پیشتر از وی کتاب‌هایی چون لب‌گزه، حاملان نور، بانوی ناشناخته، مجموعه عاشقانه‌ها،  روش‌شناسی صهیونیزم، سیره سیاسی امام علی(ع) و آثاری در زمینه فقه و حقوق و بالاخره دو مجموعه شعر به نام‌های «چقدر فاصله» و «ادامه دلواپسی» منتشر شده است.

مجموعه ادامه دلواپسی به عنوان اثر برگزیده هشتمین جشنواره قلم زرین شناخته شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انتشارات تارونه http://nashr.tarooneh.ir مراجعه نمایند.


منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین