عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
ویژه برنامه‌های عزاداری و سوگواری حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها در دهه سوم صفر اعلام شد.

عقیق:در دهه سوم صفر 1435، بعد از نماز صبح،‌ آیین «نیایش صبحگاهی» توسط حجج‌الاسلام ضیایی و جوادی و برنامه «در سوگ آفتاب» همه روزه ساعت 10 صبح، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مؤمنی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در پنج روز نخست آیین در سوگ آفتاب،‌ قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام محمدی و در پنج روز دوم این دهه، قرائت زیارت نبی اکرم (ص)، امام حسن و امام رضا(ع) توسط حجت‌الاسلام شهیدی و مداحی آقای حسن اسدالهی انجام می‌پذیرد.

برگزاری آیین «غروب سرخ»، همه روزه ساعت 16 با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین شاهرودی و صادقی واعظ با مداحی آقایان مهدی حیدرزاده و مجید دلشاد از دیگر برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه سوم صفر می‌باشد.

 آیین سوگواری شب های ماتم نیز در پنج شب نخست با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و در پنج شب دوم، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی حاج عباس حیدرزاده، اسلام میرزایی،‌ جواد اشعری و مسعود زمانی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، در دهه سوم صفر، هر شب یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برجسته بعد از آیین سخنرانی و سوگواری،‌ در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌گردد.


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین