عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
مدير شبكه بهداشت و درمان خرمشهر از توزيع دارو بين زائران كربلاي حاضر در مرز شلمچه خبر داد.
عقیق:فرشيد بهشتي امروز اظهار كرد: با توجه به اينكه هر ساله تردد زائران از سوي مرز شلمچه به سوي كربلاي معلي صورت مي‌گيرد ما نيز اقدامات و تدابير لازم را در راستاي خدمت‌رساني به آنها انديشيده‌ايم.

وي ادامه داد: در همين خصوص يك دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه پزشك و يك پرستار براي معاينه بيماران بين زائران اختصاص داده و در مرز شلمچه مستقر شده است.

مدير شبكه بهداشت و درمان خرمشهر از توزيع دارو بين زائران كربلاي حاضر در مرز شلمچه خبر داد و تصريح كرد: تاكنون نيز داروهاي بسياري بين بيماران توزيع شده است و در صورت كمبود دارو باز هم نسبت به جبران آن اقدام مي‌كنيم تا مشكلي براي زوار پيش نيايد.

وي همچنين عنوان كرد: چهار آمبولانس نيز براي خدمت به اين عزيزان اختصاص داده شده است كه در صورت نياز بر تعداد اين دستگاه‌ها اضافه مي‌شود.

بهشتي اضافه كرد: زائران بيمار در صورت مداوا نشدن در محل به بيمارستان وليعصر (عج) خرمشهر منتقل مي‌شوند تا مراحل درمان را سپري كنند.

وي بيان كرد: هم اكنون نيز علاوه بر پزشكان و پرستار، واحد پيشگيري و بهداشت محيط اين شبكه در پايانه مرزي شلمچه براي رفع مشكلات درماني و بهداشتي زوار و خدمت‌رسانان به زائران مستقر است.

مدير شبكه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به اينكه همه تلاش خود را براي رفع كم و كاستي‌هاي زوار به كار بسته‌ايم خاطرنشان كرد: با توجه به تجربه سال‌هاي پيش در نظر داريم امسال روند منجسم‌تري در خدمت‌رساني به زائران كربلا در پيش گيريم.

وي گفت: عمده‌ترين مشكل زائران در حال حاضر بحث بهداشت است كه اميدواريم هر چه سريع‌تر و با همكاري مسئولان مربوطه برطرف شود.


منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین