عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
حجت الاسلام عبدالرحمن سفیدی و حاج سعید حدادیان در هیات رزمندگان
عظمت شیعه برای این پشتیبان های حقیقی اوست، اگرچه ارزش دیگران به مال و قیافه آنها باشد، دیگران با پول دار شدن قارون می شوند اما شیعه وقتی پولدار شد قارون نمیشود، چون اگر پول او اضافه بیاید یا مسجد می شود یا حسینیه یا...
گزارش تصویری هیئت رزمندگان اسلام

عقیق: مراسم عزاداری سیدالشهدا در هیئت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام عبدالرحمن سفیدی و مداحی حاج سعید حدادیان در شهرری برگزار شد.

نکاتی از سخنرانی حجت الاسلام سفیدی را بخوانید:

 *جایگاه و ارزش اهل بیت، جایگاه بسیار ویژه ای است و تاثیر عظیمی در حیات بشر دارد، آثار ملکوتی اهل بیت از افق انسان هایی طلوع خواهد کرد که در ابتدا به اهل بیت معرفت پیدا کنند، قلبشان در اثر محبت و عشق با اهل بیت ارتباط پیدا کند و حلال و حرام اهل بیت را بپذیرند وقبول کنند هر هویتی که قرآن دارد اهل بیت هم دارند، اهل بیت برای اهل خود مایه رحمت وکرامت و لطف هستند، دشمنی با اهل بیت، خسارت است برای انسان ها خسارتی که قابل جبران نیست اما برای دلدادگان اهل بیت اگر دچار کمبود شوند بعد از مرگ هم قابل علاج است.

 *برای وابستگاه به اهل بیت وسیله ها کار می کنند، اگر مردم واقعا اهل بیت را بشناسند و بدانند محبت اهل بیت که باشند تمام زندگی آنها زیر و رو می شود و حالاتشان دگرگون، پول خرج کردنشان عوض می شود. قیامت خداوند طلب کار و بدهکار را رو به رو می کند، خداوند به طلبکار می گوید آیا با من خرده حساب داری؟ خداوند به او می گوید حاضرم حسابم را به حسابت تسویه کنم اگر از او بگذری، امام صادق می فرماید به همین سادگی حساب شیعه در قیامت حل می شود، چرا چون ارزش شیعه برای اهل بیت اوست.

 *عظمت شیعه برای این پشتیبان های حقیقی اوست، اگرچه ارزش دیگران به مال و قیافه آنها باشد، دیگران با پول دار شدن قارون می شوند اما شیعه وقتی پولدار شد قارون نمیشود، چون اگر پول او اضافه بیاید یا مسجد می شود یا حسینیه یا مدرسه یا به سراغ ایتام می رود یا با التماس به هیئت ها کمک می کند.

 *هر نامحرمی که به شیعه خوش قیافه پیشنهاد گناهی بدهد او پاسخ می دهد من اصلا نمی فهمم این حرفها که تو میزنی یعنی چه؟ چون آن جاذبه ملکوتی و معنوی اهل بیت را در دردرون خود دارد، شیعه با وعده میز و صندلی  گول نمی خورد شیعه عرش نشین است کرسی شیعه عرش است، ارزش شیعه خیلی بالاتر از اینهاست که گول چند تار مو را بخورد.

 *راوی می گوید: دیدم از روزنه خانه حضرت باقر صدای یا فاطمه الزهرا می آید، وارد خانه شدم و پرسیدم: دلیل اینکه ذکر یا فاطمه الزهرا گرفته اید چیست؟ فرمود: اسم حضرت دوا و شفاست ما در مشکلاتمان به مادرمان متوسل می شویم نه به قدرت های دیگرکه هیچ و پوچ هستند. ماباید به اهل بیت تکیه کنیم زیرا تمام قدرت ها از بین رفتنی است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین