عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷
اعلام شد؛
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در اربعین حسینی علیه‌السلام را تشریح کرد.
عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی اظهار کرد: بر اساس برنامه اعلام شده، در شب اربعین حضرت سید‌الشهدا علیه‌السلام محفل انس با قرآن و عترت با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی علی مهدوی‌نژاد، همراه با قرائت قرآن توسط آقای یزدانی پناه، بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مراسم سوگواری حرم مطهر در روز اربعین از ساعت 9:30 در شبستان امام خمینی(ره) گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی، مداحی حاج حسن حیدرزاده و قرائت زیارت اربعین توسط سید علی حسینی‌نژاد همراه می‌باشد.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم به برگزاری آیین عزاداری و مرثیه خوانی در عصر روز اربعین با  سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی شاهرودی و مداحی دلشاد اشاره و عنوان کرد: در شام اربعین نیز عزاداری سالار شهیدان با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی اسلام میرزایی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب خاطرنشان کرد: از شب اربعین به مدت ده شب، بعد از نماز عشا، یک جزء از قرآن کریم، هدیه به روح حضرت سید‌الشهدا علیه‌السلام توسط قاریان برجسته کشوری و زائران کریمه اهل‌بیت در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌شود.


منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین