عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۶
کتاب «حق‌المبین» در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت تألیف احمد شاهرودی، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می‌شود.
کتاب حق المبین

عقیق:مراسم رونمایی از کتاب حق ‌المبین با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران ارشد سازمان تبلیغات اسلامی، مؤسسه انتشارات امیرکبیر، پژوهشکده باقرالعلوم و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه دوشنبه 25 آذر ماه جاری ساعت 14:30 در سالن اجتماعات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) برگزار خواهد شد.

این کتاب توسط انتشارات امیرکبیر به تألیف احمد شاهرودی از علمای مشروطیت با مقدمه، تحقیق و تصحیح حجت‌الاسلام محمدحسن قدردان قراملکی عضو گروه احیاء آثار پژوهشکده باقرالعلوم(ع) چاپ شده است.

کتاب «حق‌المبین: در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت» با موضوع مهدویت – کتابشناسی، بابی‌گری - دفاعیه‌ها و ردیه‌ها و بهائیگری - دفاعیه‌ها و ردیه‌ها منتشر شده است.

مرحوم احمد شاهرودی از علمای به نام مشروطیت است که کتاب‌های فراوانی را در دوران خود برای مبارزه با هجمه‌هایی که علیه اسلام و تشیع می‌شد، نوشته است.

کتاب «حق المبین» در رد بهائیت کتابی است جامع و استدلالی که در سال 1334 قمری توسط این عالم مبارز نوشته شده است. وی همچنین کتاب دیگری با نام «راهنمای دین» در رد این فرق ضاله دارد که در سال 1343 شمسی به چاپ رسیده است.


منبع:سازمان تبلیغات اسلامی

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین