عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۷
معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت از كاهش ۵۰ درصدي عوارض خروج از كشور در مرزهاي شلمچه و چزابه به مناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني (ع) خبر داد.
عقیق:«ناصر خدرنژاد» با بيان اينكه پيش از اين عوارض دريافتي از زائران در مرزهاي شلمچه، چزابه و مهران متفاوت بود افزود: طي مذاكره با منطقه آزاد اروند، عوارض دريافتي از زائران در سه مرز ياد شده يكسان شد.

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت اضافه كرد: مرزهاي شلمچه و چزابه از هر زائر ايراني ۱۵ هزار تومان و مرز مهران هفت هزار و ۵۰۰ تومان از هر زائر ايراني دريافت مي‌كردند كه عوارض مرزهاي شلمچه و چزابه به هفت هزار و ۵۰۰ تومان كاهش يافت.

خدرنژاد با يادآوري اينكه تاكنون ۱۰۰ هزار زائر ايراني توسط سازمان حج و زيارت ساماندهي و به عتبات عاليات اعزام شده اند گفت: از اين تعداد حدود ۸۴ هزار نفر از مرزهاي شلمچه و چزابه و ۱۶ هزار نفر نيز از مرز مهران عازم عتبات شده اند.

به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت به طور متوسط روزانه پنج هزار زائر ايراني از مرز مهران و ۲۰ هزار زائر نيز از مرزهاي شلمچه و چزابه عازم عتبات مي‌شوند.

بنابر اعلام سازمان حج و زيارت تاكنون ۴۰۰ هزار ايراني براي حضور در كربلاي معلي در ايام اربعين حسيني (ع) از سفارت عراق رواديد دريافت كرده اند.

پيش بيني مي‌شود در اربعين امسال، ۲۰ ميليون زائر از سراسر جهان در كربلاي معلي حضور داشته باشند.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
طریق الشهدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
سلام

کاش بابای منم بزاره...

البته اگه ارباب واسطه من بشه !
سیدشاکر ملاطفت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
سلام. از بی تدبیری مسئولان.بخصوص مدیران شرکت راه اهن متاسفم .چی میشدبا اضافه نمودن قطارها در این ایام جهت رفاه حال و انتقال زائرین به خرمشهر کمک و دین خود را ادا میکردند.بخصوص که جاده ها برفی و یخبندان است.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین