عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
محمد بقایی ماکان، کارشناس ادبیات کلاسیک از نگارش کتابی با عنوان "تاریخ عتبات عالیات" خبرداد.
تاریخ عتبات
عقیق: محمد بقایی ماکان، کارشناس ادبیات کلاسیک گفت: کتابی با عنوان "تاریخ عتبات عالیات" را در دست نگارش دارم بانی این کتاب ستاد بازسازی عتبات عالیات و حوزه هنری است.
 
وی افزود: در سفری به عتبات عالیات از شهرهای مذهبی بازدید کردم مصاحبه و عکس‌هایی در رابطه با عتبات عالیات در این شهر که تهیه نمودم و اکنون در حال نگارش کتاب "تاریخ عتبات عالیات" هستم این کتاب، یک کتاب حداقل دو هزار صحفه‌ای خواهد شد.
 
این کارشناس ادبیات کلاسیک ادامه داد: جلد اول کتاب "تاریخ عتبات عالیات" پیرامون رخدادهایی است که از سال‌های اول هجری تاکنون در اماکن عتبات عالیات در ابعاد متفاوت تاریخی، مذهبی و اجتماعی رخ داده است.
 
بقایی ماکان با اشاره به هدف نگارش کتاب تاریخ "تاریخ عتبات عالیات" بیان کرد: کتاب "تاریخ عتبات عالیات" به منظور شناخت بیشتر زائران عتبات عالیات از این اماکن نوشته می‌شود.
 
وی با اشاره به هدف دوم از نگارش کتاب "تاریخ عتبات عالیات" عنوان کرد: زائران با استفاده از کتاب "تاریخ عتبات عالیات" بتوانند شناختی جامع و کامل از نظر معنوی از امکان عتبات عالیات پیدا کنند جلد اول کتاب "تاریخ عتبات عالیات" قریب هزار صفحه است.
 
این کارشناس ادبیات کلاسیک تصریح کرد: فهرست مطالب کتاب "تاریخ عتبات عالیات" و فیش برداری‌های آن، تمام شده و قسمت زیادی از کار تهیه کتاب صورت گرفته است و تا کمتر از یک سال دیگر به احتمال زیاد توسط انتشارات مهر چاپ خواهد شد با توجه به اینکه سازمان بازسازی عتبات عالیات و حوزه هنری بانی نگارش این کتاب است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین