عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ۲۷ مهر پس از نماز مغرب و عشا با حضور در مساجد جامع سراسر کشور اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم می‌کنند.
اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور با هدف محکوم کردن اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، پنج‌شنبه 27 مهر پس از نماز مغرب و عشا در مساجد جامع استان‌ها تجمع و این اقدام موهن را محکوم می‌کنند.

 در این مراسم که با حضور فرهیختگان و مسئولان اجرایی و فرهنگی برگزار می‌شود، روحانیون و وعاظ برجسته به ایراد سخن پرداخته و این اقدام موهن را محکوم می‌کنند.

 بنابراین گزارش این تجمع در مساجد جامع شهرستان های استان گیلان شامل صومعه سرا،‌ آستارا، ماسال، رشت، تالش، رودسر، انزلی، خمام، لاهیجان، لنگرود، املش، کیانشهر، فومن و رودبار برگزار می شود.

 چنین تجمعی در 23 مسجد جامع استان خوزستان شامل شهرستان‌های اهواز، دزفول، شادگان، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، شوش، آغاجاری، آبادان، اندیمشک، هویزه، هندیجاتن، گتوند، رامهرمز، امیدیه، بهبهان، خرمشهر، شوش، ماهشهر، شوشتر، باغملک، لالی، رامشیر و باوی نیز در همین زمان برگزار می‌شود.

 در استان مازندران تجمع اعتراض آمیز به ساحت نبی مکرم اسلام در بیش از 20 مسجد جامع شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، قائم‌شهر، ساری، جویبار، پل سفید، شیرگاه، بابل، نور، محمود‌آباد، رامسر، بابلسر، زیرآب، فریدونکنار، آمل، نوشهر، چالوس، تنکابن و عباس‌آباد برگزار می‌شود.

 در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این تجمع در شش مسجد جامع شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، دنا، بهمئی، گچساران و پاشت برگزار می‌شود.

 در استان قزوین نیز این تجمع در چهار مسجد جامع در شهرستان‌های بویین‌زهرا، البرز و شهر قزوین در استان کرمانشاه نیز این تجمع در مساجد جامع شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، سنقر و کلیایی، گیلانغرب و پاوه در استان خراسان جنوبی در چهار شهرستان بیرجند، فردوس، سرایان و سربیشه برگزار می‌شود.

 در استان اردبیل نیز این تجمع اعتراض آمیز در مساجد جامع 59 شهرستان این استان در استان زنجان در مساجد جامع 6 شهرستان در استان کرمان هم مساجد جامع 7 شهرستان و در استان چهارمحال و بختیاری در مسجد جامع شهرستان شهرکرد و در استان کرمان جنوبی نیز در شهرستان‌های دشتستان، دشتی، تنگستان، دیلم، گناوه، بوشهر، کنگان و دیر این تجمع را برگزار می کنند. همچنین تجمع اعتراض آمیز اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام در 110 مسجد جامع استان اصفهان نیز برگزار می شود.


منبع: شبستان

کدخبرنگار:212111


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین