عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کارگردان فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص)، که از دشمنی خود با مسلمانان دست برداشته و اسلام آورد، در کنفرانس بین المللی دفاع از پیامبر اکرم که در عربستان برگزار گردید، حاضر شد.
عقیق: « ارنود وان دورن» از رهبران سابق حزب افراطی هلند و کارگردان فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص)، که از دشمنی خود با مسلمانان دست برداشته و اسلام آورد، در کنفرانس بین المللی دفاع از پیامبر اکرم که در عربستان برگزار گردید، حاضر شد.

 در کنفرانس بین المللی مذکور، وان دورن به عنوان یک محقق و سیاستمدار حضور یافته و بر اهمیت حل مشکلات میان ادیان از طریق مذاکره تاکید کرد.

وی همچنین با دعوت همگانی برای شناخت  و معرفی اسلام، برخی از سیاستمداران را متهم به سوء استفاده از رسانه های گروهی برای گسترش چهره ای منفی از اسلام و مسلمانان در جوامع اروپایی متهم کرد.

وان دورن با اشاره به فیلم موهن « فتنه» تاکید کرد که خود کارگردانی واقعی آن را به عهده نگرفته ؛ بلکه تنها در نشر و تهیه ان شرکت داشته است .

دانشگاه اسلامی محمد بن سعود عربستان کنفرانس بین المللی مذکور با عنوان « گفت و گو و تاثیر آن در دفاع از پیامبر اکرم (ص)» را با هدف گسترش زبان مذاکره و گفت و گو میان مسلمانان و غیرمسلمانان و همچنین ارائه تعریفی ویژه از پیامبر و تصحیح چهره غلط موجود علیه ایشان برگزار نمود.






منبع:شفقنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
0
خدا لعنتش کنه اگر اصلاح شدنی نیست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
0
روحانیون خیلی ضعیف دارن کار میکنن... این شخص که اسلام آورده سنی مذهب شده و مطمئنا این سعودی های حرامی وهابی شیعه رو براش یه دشمن جلوه میدن...حالا نمی خواد کسی رو مسلمون کنن.لااقل به فکر جوونای مملکت باشن که خیلی دارن به فساد کشیده میشن.فقط یه انتقاد بود وقصد جسارت در هدف نبود
کامران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
0
ای آقا بجای اینکه همه باهم جلوی توهین واهانت هر نامسلمونی رو بگیریم،
هنوز جسارت نکردین این چه حرفیه که زدین
" روحانیون خیلی ضعیف دارن کار میکنن......... ،سعودی های حرامی وهابی"
لطفا آرومتر و با تامل تر صحبت کنید،تفرقه ایجاد نکن موءمن
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین