عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۳۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۱

عقیق: معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما از دست اندرکاران برنامه تلویزیونی «شب آسمانی» شبکه قرآن و معارف سیما که برای توفیق در پاسخگویی به شبهات وهابیت نسبت به عزاداری سیدالشهدا (ع) در برنامه های ماه محرم در جلسه مدیران سیما تقدیر کرد.
در این مراسم که حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی پژوهشگر مسائل دینی و مدیران شبکه های سیما حضور داشتند، دکتر علی دارابی گفت: برنامه «شب آسمانی» در 12 برنامه به خوبی پاسخگوی شبهات وهابیت بود و مخاطبان زیادی را به خود فراخواند
.

معاون سیما با تقدیر از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، مدیر گروه معارف شبکه قرآن، تهیه کننده و مجری برنامه «شب آسمانی» گفت: این گونه برنامه ها باید با برنامه ریزی، مدیریت و بهره گیری از پشتوانه تحقیق و حضور صاحبان اندیشه و کارشناسان مربوط بیش از پیش بدرخشد.

حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با تأکید بر رسالت صدا و سیما مبنی بر پاسداری از عقاید حق مخاطبان و پاسداری از حریم اسلام و مذهب تشیع، برنامه «شب آسمانی» را تجلی این مهم توصیف کرد و استقبال بی سابقه از این برنامه را نشانگر موفقیت آن دانست.

گروسی گفت: استمرار برنامه « شب آسمانی »، استفاده از کارشناسان جدید، پخش این برنامه از شبکه های دیگر سیما و تأکید بر محورهای وحدت آفرین مسلمانان از جمله خواسته های مخاطبان این برنامه است.

امیر مهرداد خسروی مجری برنامه «شب آسمانی» نیز به نمایندگی از عوامل برنامه در سخنانی گفت: اعتماد به دست اندرکاران «شب آسمانی» و امتداد درست این برنامه و استقبال شایسته مخاطبان از نشانه های موفقیت آن است.

وی از مدیران سیما خواست تدبیری اندیشیده شود که این نوع برنامه ها تقویت و درگونه های دیگر از جمله طنز فاخر نیز به آن پرداخته شود.

»شب آسمانی» با اجرای امیر مهرداد خسروی و تهیه کنندگی علیرضا قطبی هر شب از ساعت 22:10 دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن می رود. و از این پس روزهای دوشنبه هر هفته به موضوع پاسخگویی به شبهات اختصاص خواهد داشت .

منبع:رجا نیوز


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین