عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۴
اين تروریست هاي تکفیری، دو برادر از شهروندان اهل سنت پاکستان را به دلیل حضور در مراسم عزاداری امام حسين علیه السلام در شهر "پیشاور" به ضرب گلوله به قتل رساندند.
عقیق: اخبار رسيده از کشور پاکستان حاکي از آن است که پيروان انديشه انحرافي وهابيت در جديد ترين جنايت وحشيانه و ضد انساني خود فرد سني مذهب را به جرم شرکت در مراسم عزاداري سيد و سالار شهيدان، حضرت أبا عبدالله الحسين(ع) ترور کرده و به شهادت رساندند.

گفته مي شود، اين تروریست هاي تکفیری، دو برادر از شهروندان اهل سنت پاکستان را به دلیل حضور در مراسم عزاداری امام حسين(ع) در شهر "پیشاور" به ضرب گلوله به قتل رساندند.

شايان ذکر است، برادران "سامع الدین" و "صلاح الدین" به رغم اينکه از اهل سنت بودند اما از محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به شمار مي رفتند و همواره در مراسم شهات امام حسین(ع) حضور يافته و به عزاداري مي پرداختند.

در پي ارتکاب اين جنايت حيواني توسط وهابيون تکفيري، گروه ها و تشکل هاي شیعي و سنی کشته شدن این دو برادر را محکوم کرده و از دولت مرکزي پاکستان خواستند تا اقدامات لازم براي شناسايي دقيق عاملان اين جنايت شنيع را در دستور کار خود قرار دهند تا آنان را بازداشت، محاکمه و مجازات کنند.


منبع: شیعه انلاین


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین