عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۰
رییس ستاد اقامه نماز با تأكيد بر بيان اسرار نماز و تفسير قرآن در رسانه ملی، گفت: بيان قصه‌هاي قرآنی و توجه به آداب گفتگو طبق آيات قرآن از جمله موضوعاتي است كه بايد به آن توجه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، در يازدهمين نشست شوراي معارف راديو  با اشاره به لزوم توجه به    مسائل تربيتي اسلام، آيات قرآن و نماز را هدايت گر زندگي انسان برشمرد و نقش رسانه‌ها به ويژه راديو و تلويزيون را در اين زمنيه مؤثر عنوان کرد.

وي، تعادل و تنوع در برنامه‌هاي راديويي را از جمله اصول لازم و ضروري دانسته و افزود: معيار برنامه توليد شده در رسانه ملي بايد به گونه‌اي باشد كه براي عوام قابل فهم بوده و مورد پسند خواص نيز باشد.

رييس ستاد اقامه نماز با اشاره به نقش تربيتي رسانه‌ها به ويژه راديو، وجود طنزهاي حكيمانه و برنامه‌هاي گفتگو محور سازنده را در رسانه ضروري برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي با تأكيد بر بيان اسرار نماز و تفسير آيات قرآن در شبكه‌هاي مختلف رسانه ملی، اظهار داشت: تفسير روان آيات قرآن، بيان قصه‌هاي قرآن و نهج البلاغه و توجه به آداب گفتگو طبق آيات قرآن از جمله موضوعاتي است كه بايد به آن توجه شود.


کدخبرنگار:212111

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین