عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۳
استاندار قم بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری بزرگ اربعین حسینی در قم تاکید کرد.
عزاداری اربعین حسینی در قم باشکوه برگزار می‌شود

عقیق:کرم‌رضا پیریایی در دومین جلسه ستاد اربعین که با حضور اعضای این ستاد در تالار امام رضا (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تدارک برنامه عزاداری بزرگ عمومی در روز اربعین سید و سالار شهیدان در قم گفت: این مراسم به صورت یکپارچه و با حضور پرشور و شعور انبوه عزاداران حسینی در قم برگزار می‌شود.

وی از اربعین به عنوان مظهر عزت و عظمت حسینی و پیام‌آور ایستادگی و مقاومت در راه حق یاد کرد و افزود: به حول قوه الهی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال بزرگ‌ترین اجتماع عزاداری اربعین با محوریت حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در قم شکل خواهد گرفت.

استاندار قم با تاکید بر تقویت بعد مردمی این مراسم، حضور گسترده و بی‌نظیر هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری را مهم‌ترین بخش این حرکت فرهنگی و معنوی بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: همه امکانات و شرایط لازم برای شکل‌گیری چنین حرکت بزرگ ملی باید تدارک دیده شود.

پیریایی با تقدیر از تلاش اعضای ستاد، بر لزوم همکاری و تعامل جدی دستگاه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجتماع بزرگ عزاداری تاکید کرد و گفت: در کمیته‌های پنج‌گانه ستاد، هماهنگی‌های لازم در بخش‌های مختلف تبلیغاتی، اجرایی، انتظامی و پشتیبانی مراسم صورت گرفته است.

استاندار قم همچنین با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در خصوص فضاسازی و اطلاع‌رسانی مراسم گفت: باید تمهیدات لازم برای پوشش تصویر هوایی این مراسم بزرگ و انعکاس شایسته آن از رسانه ملی اتخاذ شود.

در این جلسه روسای کمیته‌های امنیتی، اجرایی، پشتیبانی، مردمی و اطلاع‌رسانی ستاد اربعین، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود را به استاندار قم ارائه کردند.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین