عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
مدیر کل پذیرش و اعزام سازمان حج خبر داد؛
مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج با اعلام صدور روادید عوامل اجرایی عمره گفت: نخستین کاروان عمره گزاران که عوامل اجرایی عمره را شامل می‌شود، ۲۵ آذر ماه عازم عربستان می شوند.
عقیق: حسن سرخوش، مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت، گفت: عوامل اجرایی عملیات عمره 93- 92، 25 آذر ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روادید عوامل اجرایی صادر شده است، تصریح کرد: امیدواریم با عنایت حضرت حق و توجهات حضرت ولیعصر(عج)، نخستین کاروان عمره گزاران که شامل عوامل اجرایی عمره هستند، 25 آذر ماه به عربستان عازم شوند.

سرخوش همچنین از صدور رقم طلب برای شماری از زائران عمره گزار خبر داد و افزود: در صورت صدور روادید زائران عمره گزار در موعد مقرر، زائران عمره گزار نیز از 26 آذر ماه اعزام می شوند، اما اگر صدور روادید با تاخیر مواجه شود، طبق برنامه اعلام شده قبلی، اعزام ها از اول دی ماه انجام می شود.

وی همچنین از تکمیل ظرفیت سهمیه عمره برخی استان‌ها خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 74 درصد ظرفیت خالی استان‌ها تکمیل شده است که امیدواریم در فرصت باقی مانده بقیه ظرفیت‌ها نیز تکمیل شود.

پیش از این سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به وجود ظرفیت‌های خالی در گروه‌های عمره اعزامی تا 30 دی ماه 1392 در برخی استان‌های کشور، دارندگان اسناد عمره مفرده با اولویت 301 تا 400 مربوط به ثبت‌نام عمومی سال 1390، نیز می‌توانند نسبت به نام‌نویسی در ظرفیت خالی گروه‌های یادشده، اقدام کنند.

دارندگان اسناد سپرده‌گذاری با اولویت‌های فوق برابر با شرایط درج شده در اطلاعیه‌های حج و زیارت استان‌ها، می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان محل سکونت خود، نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌ها و اعزام به سرزمین وحی اقدام کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین