عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
بزرگترین کتابخانه تخصصی حج و زیارت در فضای مجازی راه اندازی شده است که در آینده نزدیک نسخه اندروید این کتاب‌ها نیز منتشر می شود.

عقیق: حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی، از ارائه نسخه جدید کتابخانه تخصصی حج در فضای مجازی خبر داد.

وی با بیان اینکه در این نسخه جدید، امکانات بهتری جهت دسترسی آسان کاربران به این کتابخانه فراهم شده است، افزود: در این نسخه جدید فهرست الفبایی، فهرست موضوعی، فهرست نویسنده و ناشر و امکان جستجو در عنوان، متن و فهرست کتاب، نویسنده و ناشر کتاب وجود دارد.

حجت الاسلام برکت رضایی، همچنین نمایش تصاویر جلد کتاب، امکان مطالعه متن کتاب به صورت تمام صفحه، مشاهده پربازدیدترین کتاب‌ها و مشاهده جدیدترین کتابها را از دیگر امکانات جدید این کتابخانه مجازی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هم اینک بزرگترین کتابخانه تخصصی حج وزیارت در فضای مجازی راه اندازی شده است که در آینده نزدیک نسخه اندروید این کتاب‌ها نیز منتشر می شود. تمامی کتاب‌های بعثه مقام معظم رهبری در 30 سال گذشته در کتابخانه مجازی این پایگاه اطلاع‌رسانی وجود دارد و کتاب‌های جدید نیز همزمان یا قبل از به چاپ رسیدن، در این پایگاه بارگذاری می‌شود.

وی گفت: مقالات، نشریات تخصصی و بروشورهایی که توسط بعثه مقام معظم رهبری طراحی می‌شود نیز در این پایگاه اطلاع‌رسانی قابل دسترس است.

حجت الاسلام برکت رضایی با اشاره به بارگذاری بیش از یک هزار عنوان کتاب در این پایگاه بیان داشت: وجود 2 هزار مقاله در این پایگاه اطلاع‌رسانی موجب می‌شود تا محققان و علاقمندان بتوانند به محصولات بعثه دسترسی آسان داشته باشند.

وی احکام و مناسک، ادعیه و حدیث، اسرار و معارف، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاریخ مکه و مدینه، سفرنامه و خاطرات، عتبات عالیات و سوریه، مباحث اجتماعی و سیاسی، مرجع، نشریات و منابع فقهی حدیثی را از دیگر موضوعاتی دانست که در این کتابخانه وجود دارد.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین