عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۷۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۶
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه‌برنامه میلاد باب‌الحوائج، امام موسی‌الکاظم (ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه میلاد امام موسی‌ کاظم(ع) در حرم رضویعقیق:حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین سید‌جلال حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه‌برنامه شب میلاد پدر بزرگوار ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) ویژه عموم زائرانی که برای عرض تبریک به محضر حضرت رضا (ع) مشرف می‌شوند برای دوشنبه 18 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء تدارک دیده شده است.

وی گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محمد جمالی به بیان ابعاد مختلف شخصیت حضرت موسی‌بن جعفر (ع) می‌پردازد.

حسینی افزود: در مراسمی که همزمان با روز میلاد آن حضرت در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد رضایی‌تهرانی بعد از نماز ظهر و عصر سخنرانی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که ایام میلاد امام موسی‌الکاظم (ع) در ماه صفر قرار دارد، توصیه کرد: با توجه به ایام صفر که ایام حزن اهل بیت (ع) است در برگزاری جشن‌های میلاد حضرت موسی بن جعفر(ع) ، حرمت ایام شهادت امام حسین (ع) و اسارت اهل بیت ایشان مدنظر مسئولان برگزاری جشن‌ها قرار گیرد.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
7 صفر، بنا بر نظر اکثر علما، شهادت امام حسن مجتبی - علیه السلام - هست و روایات مربوط به میلاد امام کاظم - علیه السلام -، روایات دست چندم و با اسناد مخدوش هستن و حتی این قول هم وجود داره که 7 صفر به عنوان روز میلاد، در همون ایام کشف حجاب و در زمان رضا خان به تقویم های ایرانی راه پیدا کرده و نیت، کمرنگ کردن عزای دهه ی اول ماه صفر هست که در این ایام، غم شیعه به خاطر ماجراهای شام و اسارت اهل بیت، شدیدتر میشه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین