عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۱
در گفت و گو با حجت‌الاسلام آقاتهرانی عنوان شد؛
رییس کارگروه ارشاد و تبلیغات کمیسیون فرهنگی مجلس از اعمال نظر دستگاه های متولی مساجد در طرح حمایت از احداث، تجهیز و مدیریت مساجد خبر داد و گفت: این طرح مشکلات اجرایی و اوقافی را رفع می کند.
عقیق: حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رییس کارگروه ارشاد و تبلیغات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد و امور نمازخانه‌ها در این کارگروه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جهت یعنی تجهیز و نوسازی و مدیریت مساجد، سیاست‌های کلی‌اش را مشخص کرده است و به ما ارایه کرده است و همچنین برنامه‌ای را که حجت‌الاسلام قرائتی با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با حضور لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ارایه کرده است نیز ما در کارگروه داریم که در حین بررسی این طرح آنها را مدنظر قرار دهیم.

وی اظهار کرد: در واقع برنامه‌هایی که از سوی ریاست ستاد اقامه نماز و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارایه شده است را دست‌مایه اولیه خود برای بررسی این طرح قرار داده‌ایم که البته مرکز تحقیقات وابسته به مجلس که در قم فعالیت می‌کند نیز برنامه‌هایی را در این زمینه ارایه کرده است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: در حال حاضر مساجد چه در بحث اجرایی و چه موقوفات دارای مشکلاتی است که ما سعی داریم در این طرح این مسایل و مشکلات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه نظرات تمامی دستگاه‌ها که متولی مساجد هستند در طرح فوق اعمال می‌شود، گفت: در حال حاضر همفکری خوبی در کمیسیون برای این طرح وجود دارد که امیدواریم بتوانیم هر چه سریع‌تر آن را بررسی و به صحن ارایه کنیم.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
امام جماعت برای مساجد تهران ندارید، اونوقت میخواهید سه هزار تا مسجد در تهران را مدیریت کنید !
واقعا تو اتاق خالی و تنهایی فکر کردن همین میشه آقای آقاتهرانی!
تا حالا یک مسجد رو اداره کردید؟ امام جماعت بودید؟ آقای قرائتی چطور؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین