عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸
به خاطر دارم در سال‌های 1320 تا 25 فضای سیاسی کشور کمی باز شده بود و نوعی از آزادی کاذب رواج یافته بود به همین دلیل منکران توحید نیز مجال یافتند تا مطالب خود را بیان کنند؛ علامه طباطبایی طی هشت ساعت بحث و مناظره با یکی از همین افراد او را موحد کرد و در این مناظره فقط از آیات قران بهره می گرفت.
عقیق: حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیشب در مراسم اختتامیه نهمین همایش اساتید تفسیر قرآن سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به نقل خاطره ای از علامه طباطبایی پرداخت.

وی افزود: علامه طباطبایی یکی از ارزشمندترین تفاسیر قرآن را به رشته تحریر درآورد به طوری که فاصله میان این کتاب سترگ با دیگر تفاسیر بسیار زیاد است؛ ابعاد مختلفی در المیزان مورد توجه قرار گرفته و همین امر بر عظمت آن می‌افزاید.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی به خاطره‌ای از علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: به خاطر دارم در سال‌های 1320 تا 25 فضای سیاسی کشور کمی باز شده بود و نوعی از آزادی کاذب رواج یافته بود به همین دلیل منکران توحید نیز مجال یافتند تا مطالب خود را بیان کنند؛ علامه طباطبایی طی هشت ساعت بحث و مناظره با یکی از همین افراد او را موحد کرد و در این مناظره فقط از آیات قران بهره می گرفت.

منبع:خبر آنلاین


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین