عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
مدیر موسسه فرهنگی راسخون از برگزاری مسابقه «ایده های وقفی» به مناسبت هفته وقف توسط این سازمان خبرداد.
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین سید احمد سجادی ، مدیر موسسه فرهنگی راسخون وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به جایگاه و اهمیت فرهنگ وقف، اظهار داشت: مسابقه «ایده های وقفی» امسال به منظور جلب مشارکت و اخذ ایده های برتر در زمینه ارتقاء سطح فرهنگ وقف و نهادینه سازی این سنت حسنه در جامعه براساس مبانی دینی و قرآنی برگزار می شود .

وی ادامه داد: علاقه مندان ، صاحب نظران و تمامی اقشار جامعه می توانند مقاله، مطلب، طرح، ایده و ... خود را با موضوع «به نظر شما چگونه می توان وقف را در جامعه احیاء و ارزشهای والای آن را تبیین نمود؟» تا 5 دی ماه به رایانامه راسخون ارسال کنند.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به جوایز این مسابقات گفت: جوایز این مسابقه شامل: کمک هزینه سفر مشهد مقدس به 14 نفر به مبلغ 3 میلیون ریال، کارت هدیه به 14 نفر به مبلغ 1 میلیون ریال و جوایز نفیس فرهنگی به 72 نفر است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی راسخون در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می بایست طرح ها و ایده های خود را حداقل در یک صفحه A4 به پست الکترونیکی این موسسه به نشانی INFO@RASEKHOON.NET ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به پایگاه اینترنتی موسسه راسخون به نشانی http://www.rasekhoon.net مراجه کنند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین