عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد:
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه باتأکید بر اجرای مطلوب طرح «قدم های آسمانی تا امام مهربانی» به صورت متمرکز در سال های آتی گفت: اجرای مستمر این طرح حرکت دشمنان و اعمال خبیثانه وهابیت را خنثی خواهد کرد.
عقیق: عبدالرضا عابد با اعلام اینکه ایران اسلامی مفتخر است که بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) در این کشور قرار دارد، اظهار کرد: ارائه طرح هایی همچون «قدم های آسمانی تا امام مهربانی» و موفقیت در اجرای آن از افتخارات نظام و افراد پاک و با اخلاص است و باید این طرح با نیت خدمت رسانی به بارگاه و آستان مقدس امام رضا(ع) اجرایی شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح و تداوم آن در سال های آتی در جهت خنثی سازی حرکت دشمنانه و خبیثانه وهابیت موثر است و ضربه سهمگینی بر اینگونه حرکات جاهلانه وارد می کند که حرکت کاروان های زیارتی به شکل پیاده در عراق علیرغم کشتار و بمب گذاری وهابیت و سلفی ها گواه بر این مدعاست .

عابد هدایت و مدیریت روحیه و عشق مردم به سوی اهل بیت(ع) و سوق دادن مردم به طرف دین و اهل بیت(ع) را بزرگترین افتخار سازمان اوقاف و امور خیریه در این طرح دانست و تصریح کرد :سازمان اوقاف باید با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و سازمان های مرتبط ضمن بکارگیری تمام ظرفیت ها برگ زرینی را در این راستا در کارنامه خود ثبت کند .

بنابرگزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه برکت واقعی در ارائه اطلاعات وآمار نیست، افزود: حرکت کاروان های پیاده با تعداد کم افراد نیز نشان دهنده عواطف و احساسات پاک مردم به امام رضا(ع) است و بیشترین تأثیر را در جامعه دارد و باید ابزار و امکانات لازم را در راستای خدمت رسانی به این قشر تجمیع کنیم .

وی با اشاره به اینکه همزمانی اجرای طرح «قدم های آسمانی تا امام مهربانی» با هفته وقف امسال زمینه و فرصت لازم برای اطلاع رسانی گسترده و ثبت وقف های مرتبط با زائران را فراهم می کند، خاطر نشان کرد: انتظار نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف بر این است تا سیاست ها و تدابیر اتخاذی سازمان در بدنه بکارگیری شود و قصد داریم با عزم و اراده جدی این طرح را در هفته وقف بی عیب و نقص عملیاتی کنیم.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین