عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که باید مسجد محوری در شهرها رونق یابد، ابراز داشت: با توسعه و به روز کردن مساجد، جلوی بسیاری از مفاسد گرفته خواهد شد.

عقیق: حجت الاسلام  آشتیانی، در همایش ائمه جماعات استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهارداشت: برنامه اقامه نماز و پرداخت زکات باید بدون حاشیه‌سازی صورت گیرد .

وی با اشاره به لزوم برپایی نماز جماعت در مدارس، افزود: حضور روحانیون در مدارس، تاثیر فراوانی در تشویق دانش آموزان به نماز دارد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با اشاره به شناسایی 500 هزار خیر مدرسه ساز، ابراز داشت: دولت عملا در مدرسه سازی دخالت چندانی ندارد و خیرین بهترین مدارس را می‌سازند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در گذشته مدارس قم بعضاً چهارشیفته بود و وضع خوبی هم نداشتند، اما با همت خیرین، این مسئله بهبود یافت.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در ادامه با اشاره به کمبود مسجد در قم، گفت: منطقه پردیسان 430هزار نفر ظرفیت  جمعیت دارد که تنها شش مسجد در آن وجود دارد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که باید مسجد محوری در شهرها رونق یابد، ابراز داشت: با توسعه مساجد، جلوی مفاسد گرفته می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که متاسفانه در مراکز استان ها، درب اکثر مساجد بسته است و فقط هنگام نماز فعال می باشند، تصریح کرد: باید به مسجد محوری روی آوریم و فعالیت مساجد را با برنامه ریزی مناسب، به روز و تقویت کنیم.

وی همچنین با اشاره به بمباران فرهنگی و تبلیغاتی غرب از طریق اینترنت و ماهواره، یادآور شد: اگر به علم و تاکتیک های به روز مجهز نشویم، نمی توانیم در مقابل  فعالیت مخرب هزاران شبکه ماهواره ای بایستیم.

 منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین