عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۸۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
از كردستان؛
مديركل حج و زيارت كردستان از افزايش ۶۳ درصدي اعزام حجاج به مكه مكرمه و مدينه منوره نسبت به سال گذشته در اين استان خبر داد.
عقیق: هاشم ناظمي‌جلال اظهار داشت: افرادي كه داراي كارت‌هاي وديعه‌گذاري قبل از سال ۸۷ هستند مي‌توانند براي ثبت نام اعزام به عمره مفرده به دفاتر خدمات زيارتي استان مراجعه كنند.

وي تصريح كرد: اولويت‌هاي ۳۰۰ تا ۳۳۰ نيز مي‌توانند براي ثبت نام به دفاتر خدمات زيارتي سطح استان مراجعه كنند.

مديركل حج و زيارت كردستان از افزايش ۶۳ درصدي اعزام حجاج نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال ۷۹۰ هزار نفر از سراسر كشور براي انجام مناسك عمره به مكه مكرمه و مدينه منوره عازم مي‌شوند.

ناظمي‌جلال با بيان اينكه اولين كاروان امسال در تاريخ ۲۰ دي ماه سال‌جاري اعزام مي‌شود، تصريح كرد: هزينه‌هاي حج عمره در سال‌جاري نسبت به سال گذشته ۱۵ درصدي كاهش يافته است.

مديركل حج و زيارت كردستان در ادامه به اعزام ۹۰۲ زائر كردستاني در حج تمتع امسال به سرزمين وحي اشاره كرد و گفت: اين تعداد زائر در قالب هفت كاروان از شهرستان‌هاي بانه، بيجار، سقز، سنندج، قروه و مريوان عازم سرزمين وحي شدند.

ناظمي‌جلال با بيان اينكه ۳۱ نفر از اين تعداد عوامل اجرايي كاروان‌ها بودند، تصريح كرد: ۴۰۰ زائر مرد و ۴۷۱ زائر زن در قالب اين كاروان‌ها در مهرماه امسال به مكه مكرمه و مدينه معظمه مشرف شدند.

وي با اشاره به اقامت ۱۰ روزه حجاج در سرزمين وحي، اظهار داشت: ۱۲۱ نفر از زائران استان كردستان از سهميه بنياد شهيد و امور ايثارگران استفاده كردند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین