عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
قاری بین المللی کشورمان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت هفتگی در حسینیه بنی فاطمه(س) شهر تهران خبر داد.
عقیق: استاد محمد حسین سبزعلی، قاری بین المللی کشورمان با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه علاقه مندان به آستان با برکت کلام الله مجید گفت: محفل انس با قرآن کریم با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر مردم قرآن دوست کشورمان به صورت ابتکاری نو در برگزاری چنین جلساتی هر هفته روزهای سه شنبه میزبان علاقه مندان به آستان قرآن کریم است.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم سه شنبه هر هفته از بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه بنی فاطمه(س) نرسیده به چهار راه سرچشمه با حضور قاریان و حافظان بین المللی و برجسته کشوری برگزار می شود.
قاری بین المللی کشورمان تصریح کرد: تاکنون قاریانی همچون علی خشنود، محمد کرمانی، میلاد تاج زاده و چند تن دیگر از قاریان درجه اول تا سوم کشورمان به اجرای برنامه های تلاوت قرآن کریم پرداخته اند.

وی عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم صرفا برای استماع قرآن نبوده و علاقه مندان به یادگیری مباحث آموزشی و فنی تلاوت می توانند از سرفصل های ارائه شده بهره مند شوند.
سبزعلی با اشاره به برخی از موضوعات آموزشی مطروحه در جلسات انس با قرآن کریم خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون نحوه قرائت صحیح قرآن، تجوید نکات فنی صوت و لحن قرآن کریم ویژه تمام گروه سنی و به صورت آزاد عنوان می شود.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین