عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
موسسه بوستان کتاب در جدیدترین اقدام خود، CD مجموعه آثار موسسه فرهنگی – تربیتی توحید را با قابلیت های جستجو و چاپ منتشر کرد.
عقیق: حجت الاسلام عبدالهادی اشرفی مدیر تولید موسسه بوستان کتاب با اعلام این خبر گفت: موسسه بوستان کتاب پس از انتشار مجموعه آثار علامه طباطبایی(ره) ، آیت الله ابراهیم امینی و آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی بر روی CD، در اقدامی تازه، مجموعه آثار موسسه فرهنگی- تربیتی توحید را که پیش تر نشر مکتوب آن ها را ارائه نموده است، بر روی لوح فشرده منتشر کرد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار داد.

وی درباره محتویات این نرم افزار گفت: در این نرم افزار، متن کامل 11 عنوان از کتاب های موسسه فرهنگی – تربیتی توحید با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان عرضه شده که برخی از  این کتاب ها عبارتند از: مبانی تعلیم و تربیت در قرآن و احادیث، آنچه درباره کودکان و نوجوانان باید بدانیم، والدین و مربیان مسئول، راهکارهای عملی آموزش اخلاق و مهارت های زندگی و ... .

وی در خصوص قابلیت های این نرم افزار  گفت: این نرم افزار نیز همچون نرم افزارهای پیشین، قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره سازی، پرینت و ...  را دارد. همچنین قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، متن و ترجمه قرآن با امکان جستجو در آیات، ارتباط واژگان متن با چند لغتنامه، از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد که باعث تسهیل و سرعت در کارها شده و  پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن  استفاده کنند.

اشرفی در ادامه گفت: این نرم افزارها با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) تهیه شده و با قیمت 5000 تومان عرضه می شود.

مدیر تولید بوستان کتاب از مراحل پایانی آماده شدن دو نرم افزار دیگر خبر داد و افزود: مجموعه آثار علامه حسن زاده و آیت الله سبحانی نیز مراحل نهایی تولید را می گذراند و به زودی منتشر خواهد شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین