عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱
حاج اصغر زنجانی، حاج اکبر مولایی، محمد حسین پویانفر و حسین طاهری در ریحانه النبی
آیت الله بهجت می فرمود: حدیث کساء مستقیما از سوی خدا بیان می شود و این نشان دهنده مقام حضرت است.
گزارش تصویری هیئت ریحانه النبی

صوت مداحی هیئت ریحانه النبی



عقیق: 
مراسم عزاداری سیدالشهدا در هیئت ریحانه النبی با سخنرانی حجت الاسلام الهی و مداحی حاج اصغر زنجانی،حاج اکبر مولایی، حاج ابوالفضل مومن، کربلایی حسن رجبیه، کربلایی محمدحسین پویانفر و کربلایی حسین طاهری برگزار شد.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام الهی را بخوانید:

*معرفت، مخلوق پروردگار است. ساعتی می گذرد بر مومن که در وجودش نه ایمان است و نه کفر، فعل و انفعالات ما اینطورنیست که ما فکر میکنیم، رفتار ما عواقب دارد، گاهی کلمه ای می گوییم که همان باعث از دین خارج شدنمان می شود.

*آن معرفتی که برای ما ضروری است، معرفت به مقام حضرت زهراست، کمک می کند به ما در بهرمند شدن بیشتر از مقام ایشان، اگر کسی به حرم امام رضا معرفت داشته باشد خودش را به زحمت می اندازد و به زیارت معصوم می رود ولی وقتی کسی معرفت ندارد از کنار حرم رد می شود ولی بی توجه است.

*وقتی به شخصیت حضرت فاطمه نگاه میکنیم شاهد هستیم که نه امام است نه پیامبر، چطور یک زن چنین خصوصیت هایی را داراست؟

*همه آنچه در امام وجود دارد در حضرت زهرا هست، نبی نیست ولی خصوصیات امام در حضرت وجود دارد، زهرای مرضیه مقام 125 کنیه دارد، یکی از نام ها بقیه النبوه است، لقب دیگر در توحید است.

*سلمان درباره علمی که حضرت زهرا دارد می گوید از مسجد آمدیم بیت امیرالمومنین، حضرت زهرا از داخل خانه می فرمایند: یاعلی بیا نزدیک به تو خبر دهم از گذشته عالم و آنچه که در عوالم می گذرد و از آینده عالم می گویم بنویس.

* آیت الله بهجت می فرمود: حدیث کساء مستقیما از سوی خدا بیان می شود و این نشان دهنده مقام حضرت است، یکی دیگر از القابی که برای صدیقه طاهره گفته اند سایه ای که امتداد دارد، است.

در پایان مراسم حاج اصغر زنجانی به مسائلی اشاره کرد که می خوانید: 

*اگر انسان حضرت ابوالفضلی باشد و به آیت الله خامنه ای علاقمند نباشد خاک برسرش. هرکسی می خواهدباشد. ما عشقمان این است بعد از امام زمان علم به دست ایشان است، هرکسی میخواهد باشد، به آقای خامنه ای علاقه نداشته باشد یک ذره ارزش ندارد، من با آیت الله بهاءالدینی و آیت الله بهجت زیاد مانوس بودم، آنها می فرمودند درست است ما مجتهد هستیم اما ولی فقیه ایشان است، ما این ها را دیده ایم نه این هایی که شبکه دارند و .. دارند، آن کسی که ابوالفضل را دوست دارد باید غیرت داشته باشد. 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محسن ساروقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
0
4
خدا به آبروی حضرت ابوالفضل علیه السلام به حاج اصغر آقای زنجانی سلامتی و طول عمر بده .
سید
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
خدا حاج اصغر گنج خالو رو برای ما نگه داره
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین