عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
مجموعه مستند تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» وی‍ژه ماه محرم به همت روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در حال تولید است.
ابراهیم صدوقی با اشاره به موضوع این مستند تلویزیونی اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «ندبه‌های عاشورایی» در قالب سه قسمت 30 دقیقه‌ای با هدف گسترش فرهنگ مهدویت و بررسی ابعاد سیاسی اجتماعی نهضت امام حسین علیه السلام و همچنین مطابقت آن با اوضاع کنونی و زمان ظهور حضرت مهدی علیه السلام به تهیه‌کنندگی روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در حال تولید است.
مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این مجموعه حول محور عاشورا و انتظار با حمایت مادی و معنوی تولیت محترم مسجد مقدس جمکران در حال تولید است‌ و در ایام محرم توسط یکی از شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.
وی با بیان اینکه مرکز امور رسانه روابط عمومی مسجد مقدس جمکران وظیفه تولید و اجرای طرح‌های رسانه‌ای این مکان مقدس را بر عهده دارد ابراز داشت: تا کنون 12 کار تلویزیونی در قالب‌های مختلف و در موضوعات تاریخی،‌ دینی و... توسط این مرکز تولید شده که از آن جمله می‌توان به مستند مهر و ماه با موضوع امام خمینی(ره) و جمکران، مستند مرحوم آیت الله بافقی(ره)،‌ ویژه برنامه‌های مناسبتی با موضوع مهدویت به زبان‌های مختلف، مجموعه نغمه‌های مهدوی و... اشاره کرد.
صدوقی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از سال 86 با تاسیس مرکز امور رسانه، بستر ورود به عرصه رسانه‌های تصویری این مکان مقدس را فراهم کرده و آماده همکاری در ساخت و تولید برنامه‌های تلویزیونی با موضوعات امام زمان (عج) ، مسجد مقدس جمکران، انتظار و... است.
ندبه‌های عاشورایی با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی، اجرای علی اسماعیلی و کارگردانی حسین طالب علی در حال تولید است.

منبع: قدس آنلاین
کدخبرنگار/211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین