عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
توليت حرم سلمان فارسي با اشاره به برگزاري نشستي با مديران حج و زيارت ايران گفت: در اين نشست مقرر شد زيارت سلمان فارسي يكي از محورهاي زيارت به عتبات عاليات قرار گيرد.
عقیق: توليت حرم سلمان فارسي ديشب در ديدار شهردار اصفهان گفت: با اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغاتي و تقويت روابط شهر مدائن و شهرهاي زيارتي عراق و ارتباط با علماي كربلا و كاظمين بسياري از موانع موجود در مدائن بر طرف شده است.

حسن هادي الجبوري با اشاره به برگزاري نشستي با مديران حج و زيارت ايران گفت: در اين نشست مقرر شد زيارت سلمان فارسي يكي از محورهاي زيارت به عتبات عاليات قرار گيرد. وي افزود: اوضاع امنيتي مدائن بهتر از گذشته شده و از زائران حرم سلمان فارسي استقبال مي‌كنيم.

وي همچنين افزود: ارتباطات اصفهان و مدائن با رويكردي فرهنگي ادامه مي‌يابد.

قاسم مروح عضو شوراي شهر مدائن و نماينده حقوقي مزار سلمان فارسي نيز با اشاره به امنيت حاكم در مدائن از شهردار اصفهان خواست براي توسعه و بهبود شهر سلمان فارسي همكاري و مشاركت شود.

سقائيان نژادشهردار اصفهان نيز در اين ديدار از ساخت فيلم زندگينامه سلمان فارسي در اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر محلي در اطراف خوراسگان اصفهان به عنوان شهرك سينمايي در حال آماده سازي است تا ساخت اين فيلم دنبال شود.

سقاييان نژاد افزود: مذاكراتي نيز با آقاي ميرباقري كارگردان سينما و تلويزيون كشور انجام شده است تا زندگي سلمان فارسي به تصوير كشيده شود.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین