عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با رئیس حوزه های علمیه قم بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه و همکاری، ساماندهی و انسجام دستگاه های دولتی برای پیاده روی خادمان مسجد مقدس جمکران در روز اربعین تاکید کرد.
عقیق: حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس حوزه های علمیه قم، کارگروه ویژه بر همکاری، ساماندهی و انسجام دستگاه های دولتی برای پیاده روی خادمان مسجد مقدس جمکران در روز اربعین تاکیدکرد.
بنابراین گزارش، در این جلسه که به پیشنهاد تولیت مسجد مقدس جمکران در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، اعضای شورای اداری استانداری قم، شهردار قم، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، صداوسیما، اوقاف، جامعه المصطفی(ص) و مرکز بین الملل حوزه علمیه قم حضور داشتند.
براساس این گزارش هر سال روز اربعین خادمان مسجدمقدس جمکران از حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای عرض تسلیت به امام عصر(ع) به سمت مسجدمقدس جمکران پیاده روی می کنند.
شایان ذکر است، در این مراسم که چندین سال است برگزار می شود، 7 تا 10 هزار نفر از عاشقان امام عصر(ع) این خادمان را در مسیر حرم تا حرم همراهی می کنند.

منبع:شبستان
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
1
این پیاده روی باید از جمکران به حرم انجام میشد براتی عرض تسلیت به حضرت معصومه {ع}عمه سادات!
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین