عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۱
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج گفت: نخستین کاروان‌های زیارتی عمره مفرده اول دی ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. البته در صورت صدور به موقع ویزا اعزامها از ۲۷ و ۲۸ آذر انجام می شود.
اعزام عمره گذاران
عقیق:ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج کشور از اعزام بیش از 800 هزار زائر در قالب شش هزار کاروان در عملیات عمره مفرده 93-92 به سرزمین امن الهی خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال 75 هتل در مکه و مدینه برای اسکان زائران ایرانی تدار ک دیده شده است، یادآور شد: بیشتر هتل‌ها در مدینه منوره مستقر شده، اما هتل‌های مکه از لحاظ امکانات و اسکان بیشتر تعداد زائر، کیفیت بهتری دارد.

خدرنژاد خاطرنشان کرد: هتل داران در مدینه منوره اجازه ساخت هتل بیش از 10 تا 12 طبقه را ندارند، از این رو تعداد کمتری زائر در این هتل‌ها اسکان می‌یابند و همین عامل تعداد هتل را افزایش داده است.

وی رویکرد امسال سازمان حج و زیارت را کاهش قیمت‌ها و افزایش کیفیت هتل‌ها عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده هتل هایی که سال گذشته دچار مشکلاتی بودند از لیست مراکز اسکان حذف شده و هتل‌های با کیفیت بهتری آماده اسکان زائران هستند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج کشور با بیان اینکه نخستین کاروان‌های زیارتی عمره مفرده اول دی ماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: البته برای اعزام از 27 و 28 آذرماه برنامه ریزی شده است که در صورت صدور به موقع ویزا، اعزام انجام می شود.

وی یادآور شد: در مرحله نخست اعزام‌های عمره‌گزاران کشورمان که از ابتدای دی ماه آغاز می‌شود و تا 7 فروردین ماه 93 ادامه دارد، تعداد 333 هزار و 605 نفر در فاصله زمانی اول دی ماه 92 تا 23 اسفند و 58 هزار و 727 نفر در بازه زمانی 24 اسفند 92 تا 7 فروردین 93 به عربستان اعزام می‌شوند.


منبع:شبستان

211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین