عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت با بیان اینکه در مرحله نخست ۳۶۵ هزار نفر ظرفیت برای نام نویسی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۶۵ هزار نفر در کاروان‌های عمره مفرده نام نویسی کرده اند.
عقیق: ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در مرحله نخست 365 هزار نفر ظرفیت برای نام نویسی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 165 هزار نفر در کاروان‌های عمره مفرده نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 47 درصد ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است، تصریح کرد: در صورتی که این ظرفیت تکمیل نشود، طی چند روز آینده اولویت‌های جدید اعلام می شود.

خدرنژاد درباره شرایط نام نویسی از زوج‌های جوان و نحوه اعزام آنها خاطرنشان کرد: به زودی تنظیم دستورالعمل اعزام زوج‌های جوان به پایان می‌رسد و طی چند روز آینده به صورت رسمی این شرایط اعلام می شود تا زوج‌های جوان بتوانند از سراسر کشور نسبت به این موضوع اقدام کنند.

مرحله نخست عمره مفرده 93- 92 از ابتدای دی ماه آغاز و تا هفتم فروردین ماه سال آینده ادامه می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری دارندگان اولویت‌های یک تا 300 بانک ملت که در ثبت نام عمومی سال 87 شرکت کرده اند و کارت ثبت نامی معتبر دارند و دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی تا تاریخ پنج فروردین ماه سال 86، به عمره امسال مشرف می‌شوند.

طبق اعلام رییس سازمان حج و زیارت، 850 هزار زائر ایرانی در قالب بیش از پنج هزار کاروان به زیارت خانه خدا در عمره امسال مشرف می‌شوند.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین