عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
مسئول بخش آزادی های دینی در جمعیت الوفاق تصمیم رژیم بحرین برای تبدیل کردن مسجد ابوذر غفاری به پارک را جنگ علنی با آزادی های دینی در این کشور دانست.

تبدیل مسجد 70 ساله به پارک در بحرینعقیق: مناطق مختلف بحرین شاهد برگزاری تظاهرات مردمی در اعتراض به سرکوبگری رژیم آل خلیفه و بازداشت فعالان سیاسی بود.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی با سردادن شعار «سرنگون باد حمد (بن عیسی) آل خلیفه»، گرفتن انتقام خون شهدا و آزادی زندانیان را خواستار شدند.

گروه های مخالف بحرینی از سوی دیگر از حمله مزدوران رژیم حاکم به یک زن در زمان یورش به خانه اش در منطقه العالی این کشور خبر دادند. مخالفان بحرینی اعلام کردند مزدورن رژیم بحرین یکی از فرزندان این زن را هم ضرب و جرح کردند و سپس با خود به مکان نامعلومی بردند. 

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین با محکوم کردن این حمله آن را رسوایی اخلاقی و ملی برای رژیم حاکم دانست و تاکید کرد مجازات نشدن عاملان نقض حقوق بشر در بحرین باعث ادامه این تخلفات و جنایت ها می شود.

جمعیت الوفاق بحرین آمریکا را مسئول عمل نکردن رژیم حاکم به توصیه های کمیته حقیقت یاب دانست.

از سوی دیگر، میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی در جمعیت الوفاق تصمیم رژیم بحرین برای تبدیل کردن مسجد ابوذر غفاری به پارک را جنگ علنی با آزادی های دینی در این کشور دانست.

میثم سلمان گفت: این مسجد 70 سال پیش تاسیس شد و نام آن در فهرست اوقاف بحرین وجود دارد.

سلمان خواستار دخالت جامعه جهانی برای جلوگیری از تعطیلی و تخریب مساجد در بحرین شد.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین