عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
هیئت عشاق العباس با سخنرانی حجت الاسلام کرمی و مداحی حاج روح الله بهمنی و کربلایی محمد حسین حدادیان
انقلاب سرخ حسینی دو بخش دارد، یک بخش صبح تا ظهر عاشوراست که بحث فیزیکی و جنگ است، بخش دوم از بعد از ظهر عاشورا جنگ رسانه ای و جنگ سرد است
گزارش تصویری هیئت عشاق العباس

عقیق: مراسم جلسه هفتگی هیئت عشاق العباس با سخنرانی حجت الاسلام کرمی و مداحی حاج روح الله بهمنی و کربلایی محمد حسین حدادیان برگزارشد.

نکاتی از سخنرانی  حجت الاسلام کرمی را بخوانید:

*چرا امام حسین با وجود اینکه می دانست اسیر می شوند زن وبچه های خود را همراه به کربلا برد؟ چون زن و بچه در محیط درگیری دست و پا گیرهستند، دلیل دیگر برای نبردن زن و بچه غیزت انسان است که اجازه نمی دهد که با خود ببرد.

*ابن عباس به آقا گفت نرو کربلا، ولی آقا پاسخ داد که پیامبر را در خواب دیدم و به من گفت حسین جان خارج شو به سمت سرزمین عراق چون خدا می خواهد تو را کشته ببیند، ابن عباس گفت لااقل زن و بچه ها را با خود همراه نکن، حضرت پاسخ داد خدا می خواهد اینان را به زنجیر اسارت ببیند.

*انقلاب سرخ حسینی دو بخش دارد، یک بخش صبح تا ظهر عاشوراست که بحث فیزیکی و جنگ است، بخش دوم از بعد از ظهر عاشورا جنگ رسانه ای و جنگ سرد است.

*چزا پیامبر این همه جنگ کرد ولی یک از آنها نتوانسته است مثل عاشورا باشد؟ بخاطر این است که پیامبر زینب نداشته است.

*اگر خون اباعبدالله بر زمین نمی ریخت اسلام بیمه نمی شد.

*یکی از مسولان بلند پایه پنتاگون در مطالعه ای که در حواشی عاشورا داشته می گوید: حسین بن علی یک عنصر برجسته نظامی است، چون روز عاشورا 72 نفر از یاران امام حسین نهایتا نیم ساعت دوام می آورند و بعد همه کشته می شوند بخاطر سازماندهی قوی که داشت توانست تا غروب عاشورا طول بکشد، ظهیر بن قین را گذاشت در میمنه حبیب بن مظاهر را به میسره و خودش قلب سپاه و حضرت عباس پرچم دار سپاه بوده اند.

*معاویه کاری کرده بود که وقتی علی علیه السلام که شناسنامه اسلام است در محراب به شهادت رسید مردم شام تعجب کردند که مگر علی نماز می خوانده است.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا از ونایی بروجرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
0
جواب سوال کامل و قانع کننده نبود. احتیاج به توضیح بیشتری دارد.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین