عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
اين اولين اقدام ضد شيعي رژيم آل خليفه در چند سال اخير نيست بلكه اين رژيم ديكتاتوري تاكنون علاوه بر تخريب تعداد زيادي از مساجد و حسينيه‌هاي وابسته به شيعيان، هزاران تن از شيعيان را نيز به بهانه‌هاي مختلف بازداشت و روانه زندان كرده است.
عقیق: اخبار رسيده از منامه پايتخت بحرين حاكي از آن است كه رژيم ديكتاتوري آل خليفه دستور داده كه راه‌هاي سفر از بحرين به عراق طي چند هفته آينده بسته شود.

گفته مي‌شود هدف از بستن اين مسير، جلوگيري از سفر شيعيان براي زيارت حرم مطهر سيد و سالار شهيدان، أبا عبدالله الحسين(ع) در روز أربعين حسيني است.

قابل ذكر است هر ساله هزاران تن از شيعيان بحريني براي زيارت عتبات عاليات راهي كشور عراق مي‌شوند. در روز عاشوراي سال گذشته نيز هزاران تن از شيعيان در قالب كاروان‌هاي مختلف به كربلا سفر كردند.

شايان ذكر است، اين اولين اقدام ضد شيعي رژيم آل خليفه در چند سال اخير نيست بلكه اين رژيم ديكتاتوري تاكنون علاوه بر تخريب تعداد زيادي از مساجد و حسينيه‌هاي وابسته به شيعيان، هزاران تن از شيعيان را نيز به بهانه‌هاي مختلف بازداشت و روانه زندان كرده است.

اين آمار جداي از شهداي شيعه در بحرين است. تعدادي از مداحان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) در بحرين نيز از سوي نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه بازداشت و روانه زندان شده اند.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین