عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۳۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
ضمن درخواست‌های مکرر مردم قرآن‌دوست و همچنین ادارات دارالقرآن در استان‌ها، مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» تا دهم آذرماه تمدید شد.
تفسیر قرآن
عقیق: مسابقه «نورالهدی» مسابقاتی در قالب تفسیر قرآن کریم است که امسال ششمین دوره آن به همت سازمان دارالقرآن و اداره تبلیغات اسلامی در استان‌ها برگزار می‌شود.
ثبت‌نام در ششمین دوره مسابقات تفسیر «نورالهدی» اول آبان‌ماه همزمان با عید غدیرخم از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن‌ آغاز شد و تا پنجشنبه 30 آبان‌ماه ادامه داشت، اما با توجه به درخواست‌های مکرر مردم قرآن‌دوست کشورمان و همچنین ادارات دارالقرآن ر استان‌های مختلف، ثبت‌نام در مسابقات «نورالهدی» تا 10 آذرماه تمدید شد.
مسابقات تفسیر «نورالهدی»  در دو رشته یک جز و سه جزء برگزار می‌شود که در رشته یک جزء، جز 18 قرآن کریم و در رشته سه جزء، جزءهای 18، 19 و 20 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات باید اجزاء یادشده را از تفسیر نمونه تالیف آیت‌الله مکارم شیرازی مطالعه کنند تا بتوانند در این آزمون موفق شوند.
گفتنی است، شرکت در مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» برای عموم آزاد است و به نفرات برگزیده این مسابقات جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین جوایز نفیس دیگری اعطا می‌شود.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین