عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید بحرین با اشاره به تخریب ۳۸ مسجد از سوی رژیم آل‎خلیفه گفت: مساجد تخریب شده باید به بهترین شکل بازسازی شود زیرا این مسأله یک تکلیف الهی است.
عقیق: حجت الاسلام شیخ رضی القفاص، رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید بحرین در مسجد عین منطقه عالی با اشاره به تخریب 38 مسجد از سوی نیروهای امنیتی این کشور گفت: رژیم آل‎خلیفه با تخریب مساجد درصدد جدایی مردم از دین و دور کردن آنان از نماز است.

وی افزود: ما نباید در راستای اهداف آنان قدم بر داریم، ما باید با خواندن مستمر نماز در محل مساجد تخریب شده به آنان بفهمانیم که هیچ‎گاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

این عالم بحرینی بازسازی مساجد تخریب شده را تکلیف الهی برشمرد و خاطرنشان ساخت: ساخت مساجد تخریب شده و خواندن نماز دائم در آنان بر همه واجب و یک ضرورت الهی است که باید اهتمام ویژه‎ای در این قسمت از خود نشان دهیم.

رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید بحرین عنوان کرد: مساجد را اگرچه تخریب شده‎اند دوست داریم و اجازه نمی‎دهیم که فعالیت آنان تعطیل شود. مسجد خانه خدا، مرکز عبادت مومنان، محل اجتماع مسلمانان، بیان معارف اهل بیت(ع) و یگانگی خداوند و تبیین عقاید و احکام اسلامی است.

حجت الاسلام القفاص به اهمیت نماز جماعت اشاره کرد و اظهار داشت: خواندن نماز جماعت در نزد خداوند دارای جایگاه ویژه‎ و ثواب بسیار است بنابراین از همه مسلمانان انتظار می رود که این فرضیه الهی را به جماعت قرائت کنند.

وی در پایان از همه مسلمانان خواست که مساجد تخریب شده را به بهترین شکل بازسازی کنند.


منبع:شبستان




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین