عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۶۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶
مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات جلفا از كمك۶۵ ميليون ريالي مردم ولايتمدار اين شهرستان به اين ستاد خبر داد.
عقیق: نصرالله هوشمند در گفت و گويي اظهارداشت: اين ميزان كمك‌هاي مردمي طي دو ماه گذشته و از زمان شروع بكار ستاد بازسازي عتبات عاليات در اين شهرستان بوده است.

وي با قدرداني از عاشقان اهل بيت (ع) در تحويل هدايا و نذورات خود به اين ستاد افزود: از مجموع نذورات مردمي بيش از ۳۰ميليون ريال طي روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني و ايام محرم تحويل اين ستاد شده است.

هوشمند اظهار كرد: ستاد بازسازي عتبات عاليات اين شهرستان آماده دريافت هدايا و نذورات نقدي و غير نقدي مردم شريف جلفا براي ساخت و بازسازي حرمين شريفين در شهرهاي كربلا و سامراست.

وي در اين خصوص شماره حساب‌هاي بانك ملي (۰۱۲۱۷۰۲۱۷۰۰۰۹) و بانك سپه (۹۲/۲۵۱۱۰) و بانك مهر اقتصاد (۷۸۲۲۳۰۱۰۱۰۱۲۱۹) اعلام و از دوستداران ائمه اطهار خواست نذورات خود را به اين شماره حساب‌ها واريز و فيش مربوطه را تحويل ستاد دهند.

وي اضافه كرد مردم همچنين مي‌توانند با مراجعه حضوري به محل ستاد واقع در هاديشهر – دفتر امام جمعه شهرستان نذورات خود را تحويل و يا با شماره ۰۹۱۴۴۹۲۲۲۰۸ تماس حاصل كنند.

مسوول ستاد بازسازي عتبات عاليات جلفا ابراز اميدواري كرد با توجه با استقبال گسترده مردم در روستاهاي دورافتاده تا پايان سال بيش از ۱۵۰ ميليون ريال نذورات مردمي جمع آوري شود.

هوشمند خاطرنشان كرد: هماهنگي‌هاي لازم با هيات امناي مساجد و معتمدين محلي در شهرها و روستاها براي جمع آوري نذورات مردمي به عمل آمده است.

شهرستان جلفا با ۵۶ هزار نفر جمعيت در ۱۴۶ كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده و از طريق رودخانه مرزي ارس با جمهوري خود مختارنخجوان و جمهوري ارمنستان مرز مشترك دارد.

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین