عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
در اقدامی که دلیلی محکم بر جنگ رسانه ای و سیاسی سعودی بر علیه شیعه و مرجعیت آن و به خصوص آیت الله سیستانی می باشد و در ادامه همگامی مفتی های معلوم الحال سعودی، به تازگی عبارات توهین آمیزی علیه آیت الله سیستانی از سوی مفتی وهابی محمد العریفی منتشر شده است.
عقیق:در اقدامی که دلیلی محکم بر جنگ رسانه ای و سیاسی سعودی بر علیه شیعه و مرجعیت آن و به خصوص آیت الله سیستانی می باشد و در ادامه همگامی مفتی های معلوم الحال سعودی، به تازگی عبارات توهین آمیزی علیه آیت الله سیستانی منتشر شده است.

منابع اطلاعاتی از شرقیه عربستان گزارش داده اند مفتی وهابی محمد العریفی پس از وصف شیعیان به مجوس عبارت توهین آمیزی را که بهتر است به خود مفتی نسبت داده شود در مورد شخص آیت لله سیستانی به کار می برد؛ هم چنین سایت های رسانه ای سعودی کارتونی توهین آمیز و ناشایست که حتی وصف آن نیز صحیح نمی باشد منتشر نموده اند.

این منابع اطلاعاتی افزودند: سعودی بر حملات خود علیه شیعه به صورت عام و بر شیعیان عراق به صورت خاص افزوده است، این کشور با دلارهای خود تعداد زیادی از باقیماندگان حزب بعث عراق و شیوخ افراطی را در برخی مناطق عراق با خود همراه نموده و از آنها برا رسیدن به مقاصد خود استفاده می کند، به نحوی اطلاعات حاکی از آن است که به عنوان مثال "حارث الضاری" وضعیت روزانه عراق را به صعودی گزارش می دهد.


منبع:جام

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
0
1
لعنة الله علیهم اجمعین
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
0
1
لعنت خدا بر وهابیون.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین