عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۹۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
در ظهر عاشورا در هر نقطه از عالم جهان می گویند که هر سنگی را از زمین بر می داشتند از زیر آن خون می جوشید . این را اهل تسنن به وفور آورده اند و این نشان دهنده حقیقت امام حسین(ع) است و مطمئنا هر دو قطعا اتفاق افتاده است.
عقیق:حوادث عاشورا پر است از جنبه هایی که در هیچ جای دیگر تکرار نشده است. معجزاتی که حجت را برای هر انسان آزاده ای به اتمام می رساند که خون حسین(ع) بر شمشیر یزیدیان پیروز شده است.

رجبی دوانی به این نکته اشاره کرد که امری  که ظاهرش غیر عادی و خارق العاده است اما قطعی است که اتفاق افتاده و هیچگونه شبهه ای در این موضوع نیست، حتی مخالفان امام و یا اهل تسنن هم آنها را ذکر کرده اند، قرآن خواندن سر مبارک امام حسین(ع) است که اگر کسانی اندک اعتقادی داشته باشند با دیدن چنین معجزه ای و شنیدن این معجزه از بزرگان معتبر خودشان باید به امام حسین (ع) ایمان بیاورند.

ما راجع به عثمان داریم که قبل از کشته شدن به  قرآن پناه برد.  اما خود اهل تسنن هم به قرآن تلاوت کردن حضرت اباعبدالله  اشاره کرده اند و این موضوع نشان می دهد که این موضوع قطعی است و این مسائل عادی است و از امامان معصوم بر می آید.

موضوع دیگر اینکه در ظهر عاشورا در هر نقطه از عالم جهان می گویند که هر سنگی را از زمین بر می داشتند از زیر آن خون می جوشید . این را اهل تسنن به وفور آورده اند و این نشان دهنده حقیقت امام حسین(ع) است و مطمئنا هر دو قطعا اتفاق افتاده است.

از کسی نقل می کنند که خود او قرآن خواندن امام را شنیده بود و آیه ای که امام تلاوت کرده بودند درباره اصحاب کهف بوده که این شخص خطاب به سر امام می گوید: این قرآن خواندن تو به مراتب شگفت آورتر از داستان اصحاب کهف است.


منبع:فرهنگ

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین