عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
در حاشیه گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز؛
«الفرد فلوپ سانگولا» تازه مسلمان کنگویی چند روزی است که در ایام محرم در محضر آیت‌الله گلپایگانی شهادتین را به زبان آورده و دین خود را به اسلام تغییر داد. وی نام «حسین» را بر خود نهاده است.
عقیق: هفتمین گردهمایی تقدیر از فعالان اقامه نماز با همکاری مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد اقامه نماز برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ارباب‌سلیمانی دبیر ستاد اقامه نماز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از معاونان وزارتخانه و مسئولان فرهنگی کشور حضور داشتند. در پایان سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز در این وزارتخانه از فعالان این عرصه تجلیل به  عمل آمد.

«الفرد فلوپ سانگولا» از کشور کنگو که در 14 ابان ماه به ایران آمده و در قم سکونت می‌کند نیز در این مراسم نیز حضور بهم رسانید. وی به تازگی در ایام عزاداری برای شهادت امام حسین(ع) به دین اسلام گرویده و پس از اسلام آوردن نام «حسین» بر خود نهاده است. حسین تازه مسلمان کنگویی شهادتین خود را با کمک و همراهی آیت‌الله صافی گلپایگانی قرائت کرده بود.

او با همراهی یکی دیگر از مسلمانان کنگویی که لباس روحانیت بر تن داشت در جملاتی کوتاه گفت: قضای خداوند این است که انسان همیشه به دنبال تحقیق و جست‌وجو باشد تا به حقیقت برسد. در سال 2003 من توسط یک خانم مسلمان با این دین آشنا شده و از همان ایام تحقیقات پیرامون اسلام را آغاز کردم. ازدواج با این بانوی مسلمان دلیل اصلی اسلام آوردن من بود.

این تازه مسلمان کنگویی ادامه داد: من برای تحقیق به کشورهای مسلمان زیادی رفتم اما هنوز مسلمان نشده بودم دوست داشتم در ایران مسلمان شوم. در میان تحقیقاتم به ایران آمدم و حقیقت اسلام را در ایران به دست آوردم. الان دو هفته است که ایران هستم و می‌خواهم حداقل دو ماه بمانم تا کلیات اسلام را فرا بگیرم.

دوست داشتم در ایران مسلمان شوم و به پیش یکی از مراجع آمدم و مسلمان شدم. در محضر آیت‌الله گلپایگانگی به این ایمان رسیدم که این دین اسلام حقیقت محض است.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین