عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۶۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی؛
عقیق: نوزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی(ص)، 29 آبان با سخنرانی حجت‌‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در قم آغاز به کار می‌کند.

علیرضا قربانی، دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه گفت: مراسم افتتاحیه نوزدهمین المپیاد از ساعت هشت و سی دقیقه روز چهارشنبه، 29 آبان با پیام حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی در مدرسه المهدی قم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، یکی از قاریان نوجوان به تلاوت قرآن پرداخته و حاج عباس حیدرزاده به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

قربانی با بیان اینکه این دوره از المپیاد در سه بخش کتبی، شفاهی و آثار در 12 رشته برگزار می‌شود، اظهار کرد: قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و مناجات‌خوانی رشته‌های این بخش را تشکیل می‌دهند و در مجموع 850 نفر در این رشته‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه با اشاره به برگزاری متمرکز این مسابقات در مدرسه المهدی(عج) ادامه داد: روز شنبه، دوم آذر مسابقات رشته حفظ؛ یکشنبه رشته قرائت؛ دوشنبه رشته ترتیل و سه‌شنبه رشته مناجات‌خوانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: آقایان معتمدی، حکیمی، محمدی، ترکمن، عابدی و دهدشتی داوری این مسابقات را بر عهده دارند و حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور، ریاست هیئت داوران را عهده‌دار است.

منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین