وبلاگ حسینیه پیروان حضرت مهدی نوشت: خیلی از دوستان تقاضا داشنتد که یک گزارشی از حال این نوکر با اخلاص امام حسین(ع) داشته باشند و از ایشان خبری داشته باشند.
حاج آقا به دلیل کسالت شدید نتونستدکه شب عاشورا در جلسه حضور پیدا کنند.روز عاشورا هر طوری که شده به روز قرص و دارو و آمپول به جلسه آمدند.و بر اساس لطمه ای که به خود زدند عصب دست چپ ایشان پاره شد و پس از اتمام جلسه به بیمارستان منتقل شده اند.عمل ایشان ساعت ها طول کشید و هر طور که شده خود را به شب شام غریبان رساندند.همینک حال ایشان رو به بهبود است.امید است نفس گرم ایشان همیشه باعث اشک ریختن نوکران امام حسین(ع) باشد.سلامتی نوکر این نوکر همه چی تمام امام حسین(ع) این شب ها دعا کنید
بخش اول گفت و گوی عقیق با استاد حسین انصاریان: