عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۷
شب تاسوعا با مداحی کربلایی نریمان پناهی در حسینیه احمدیه
دین عاشورا می سازد، دین حسینیه و خیمه گاه می سازد، امروز تهران نماد دین داری اسلامی است. این همه بزرگواری و ایستادگی حاصل دین است، دین زینب ساز است. دین قمر بنی هاشم تربیت می کند...

عقیق: مراسم شب تاسوعا، با حضور جمع زیادی از عزادارن حسینی در حسینیه احمدیه برگزار شد. به گزارش عقیق در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی ، کربلایی نریمان پناهی در رثای قمربنی هاشم به نوحه خوانی پرداخت.

نکاتی از سخنرانی از حجت الاسلام ابوترابی را می خوانید:

*خواهران مومن باید بدانند که حضرت زینب(ع) در کربلا چند فرزندش را تقدیم راه اسلام کرده است.

*حضرت زینب بر بالین قطعه، قطعه شده برادر زاده ای چون حضرت علی اکبر و قاسم(ع) نشسته است. اما یک دنیا صبر و یک دنیا استقامت و پایداری داشت. این بانوی بزرگ اسلام آنقدر با شکیبایی در حضور این زیاد وارد شد که این زیاد صدایش بلند شد و گفت: این بانوی متکبر و بی اعتناء به من کیست؟

*این همه بزرگواری و ایستادگی حاصل دین است، دین زینب ساز است. دین قمر بنی هاشم تربیت می کند، دین قاسم بن الحسن(ع) به جامعه تقدیم می کند. دین عاشورا می سازد، دین حسینیه و خیمه گاه می سازد، امروز تهران نماد دین داری اسلامی است.

*این سینه زنی ها و عزاداری ها نماد عشق به حسین(ع) است. این ارزش ها باعث می شود هم دنیای ما آباد شود و هم آخرت خوبی داشته باشیم.


گزارش تصویری

 


فیلم مداحی نریمان پناهی

دریافت

صوت مداحی

 

دریافت





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین