عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
به منظور تربیت مربی تفسیر قرآن؛
دوره دو روزه مهارت‌های بیان تفسیر قرآن ویژه طلاب مدارس علوم‌دینی خواهران با حضور حجت‌الاسلام «قرائتی» در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

عقیق: «مریم ناصح» مدیر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از برگزاری دوره مهارت‌های بیان تفسیر قرآن‌کریم ویژه طلاب علوم‌دینی خواهر سراسر کشور خبر داد و افزود: این دوره دو روزه در تاریخ 26 و 27 مهر ماه 1391 در اردوگاه حضرت مهدی(عج) شهر قم، به منظور آشنایی طلاب خواهر با روش بیان تفسیر قرآن‌کریم و ترویج این مهارت در مدارس علوم‌دینی خواهران برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با بیان نحوه انتخاب شرکت‌کنندگان در این دوره گفت: تعداد 200 طلبه خواهر از سراسر کشور که دارای مدرک تخصصی تفسیر قرآن‌کریم و یا دانش‌آموخته در این مرکز هستند، جهت شرکت در این دوره تخصصی قرآن‌کریم معرفی شدند.

ناصح با اشاره به برگزاری آزمون کتبی بین طلاب معرفی شده خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون کتبی از منابع تفسیر سور مبارکه «حجرات» و «لقمان»، کتاب تفسیر حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» و همچنین نرم‌افزار سلسله مباحث اصول عقاید این استاد قرآن، بین این افراد برگزار شد؛ که تعداد 183 نفر از طلاب برگزیده با کسب امتیاز لازم جواز حضور در این دوره تخصصی را کسب کردند.

وی دوره حاضر را نخستین دوره تربیت مربی بیان تفسیر اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت دوره، شرکت‌کنندگان در آن مربوط به مدارس بخشی از استان‌های کشور هستند و برای سایر استان‌های کشور نیز در فرصت‌های آینده دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

ناصح با بیان این که این دوره توسط حجت‌الاسلام محسن قرائتی تدریس می‌شود؛ یادآور شد: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر، پس ازکسب موفقیت در دوره، بتوانند در آینده، خود دوره‌های بیان تفسیر را برای سایرین به اجرا درآورند.


منبع: فارس

کدخبرنگار:211002


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
0
0
ممنون از زحمات شما عزیزان قرانی.
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
0
0
ممنون از زحمات شما عزیزان قرانی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
0
0
درمان با قرآن عمل به آن است،وعمل به قرآن فوز عظیم.وعشق به قرآن زندگیست.پس :با قرآن زندگی باید کرد ،زندگی باید کرد.....
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین